Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته کونته، اینتر شانس اول صعود نیست اما ناچار به پیروزی بود تا در کورس بماند و این کار را کرد. سرمربی اینتر از بازی هافبک های تیمش بسیار راضی بود.

طرفداری - دیدار دو تیم اینتر و دورتموند از دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2-0 به سود نراتزوری به پایان رسید و حالا دو تیم در جدول 4 امتیازی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لائوتارو مارتینز در نیمه اول برای اینتر گلزنی کرد و در دقایق پایانی نیز آنتونیو کاندروا موفق شد گل دوم را به ثمر برساند. آنتونیو کونته پس از بازی به اسکای ایتالیا گفت:

بروسیا دورتموند سیستم خود را تغییر داد و از 5 مدافع استفاده کرد و این یعنی آنها از ما می ترسیدند و می خواستند با تغییر نگرش برای رویارویی با ما بازی کنند. ما برای یک بازی بسیار سخت آماده شده بویدم اما خیلی خوب همه چیز را کنترل کردیم. وقتی بعد از استراحت بین دو نیمه، دورتموند سیستم خود را دوباره 4-2-3-1 کرد، دوباره بازی را تنظیم کردیم و کنترل را به دست گرفتیم. ما آماده شده بودیم تا در نقاط خاصی از زمین روی آنها فشار وارد کنیم و آنها سیستم خود را تغییر دادند. بنابراین ما هم باید تغییر می کردیم. به بچه ها گفتم مهمترین نکته در این بازی این است که در منطقه میانی زمین مالکیت را از دست ندهند زیرا آنها از این طریق می توانند در ضد حمله به جلو فشار بیاورند. 

روبرتو گالیاردینی، بارلا و بروزوویچ هم در دفاع و هم در حمله عالی بودند. من همیشه از بروزو انتقاد می کنم که زیادی تهاجمی است اما او امشب در هر دو زمینه فوق العاده بود. بارلا بسیار بخشنده و پرشور است اما وقتی بعد از 10-15 دقیقه در بازی کارت می گیرد، به من حمله عصبی وارد می کند! 

این یک پیروزی حیاتی بود زیرا حالا اینتر با دورتموند 4 امتیازی است. بارسلونا با 7 امتیاز خود را جدا کرده و اسلاویا پراگ تنها 1 امتیاز دارد:

بازی مقابل دورتموند سخت است زیرا آنها تیم خیلی خوبی هستند. هنوز صعود سخت است اما می دانیم که هنوز زنده ایم و بازی خواهیم کرد. موقعیت ساده ای نیست. بچه ها خوب کار کردند و با توجه به مواجهه با چند مصدومیت ما باز هم عملکردی عالی داشته ایم. بیشتر از همه برای بازیکنان خوشحالم  زیرا چنین شب هایی یک هدیه برای فداکاری های آنهاست. به بچه ها گفتم شما با لوچانو اسپالتی به سختی تلاش کردید و سهمیه لیگ قهرمانان را گرفتید. بنابراین مهم است که تمام توانمان را بگذاریم تا رویای ما ادامه داشته باشد. 

شانس اول صعود در گروه نیستیم اما ناچار بودیم پیروز شویم تا در کورس بمانیم و این کار را کردیم. حالا بازی مقابل پارما را در پیش داریم و زمان زیادی نداریم. باید خیلی مراقب باشیم چون شنبه سخت ترین بازی را داریم، نه امشب. 

اسپوزیتوی جوان به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت و یک پنالتی گرفت که مارتینز آن را از دست داد. این اولین بازی پدیده ایتالیایی در لیگ قهرمانان بود:

قبلا در رختکن و مصاحبه هایم گفته ام که اگر به او اعتماد نداشتم، باید دیوانه باشم که یک بازیکن 17 ساله را در تیم بزرگسالان نگه می دارم. واقعا به او اعتماد دارم. او برای ما بازیکنی مهم است و متاسفم که نتوانست با ایتالیا به جام جهانی زیر 17 سال برود اما ما واقعا به او نیاز داشتیم و او امشب این را ثابت کرد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۲۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند

به گزارش ورزش سه محمدمهدی احمدی مدافع چپ و میلاد سورگی وینگر جوان  پرسپولیس که در نیم فصل دوم خیلی کم حتی شانس نیمکت نشینی پیدا کرده اند همراه تیم خود به اراک رفتند.

امروز پرسپولیس برای بازی حام حذفی مقابل آلومینیوم با دو دستگاه اتوبوس به اراک رفت که از تصاویر کاروان سرخ ها مشخص شده احمدی و سورگی هم در لیست بازی فردای تیم خود حضور دارند.

در این سفر امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند به دلیل مصدومیت تیم خود را همراهی نمی کنند تا امیرضا رفیعی و مهرشاد اسدی  دو دروازه بان سرخ ها برا بازی در اراک باشند.

پرسپولیس معمولا یک یا دو بازیکن بیشتر نیز در سفرهای شهرستان همراه خود می برد و احتمال این وجود دارد که سورگی یا احمدی در لحظات پایانی و ساعاتی مانده به شروع مسابقه از لیست تیم خود خط بخورند.

پرسپولیس در این مسابقه وحدت حنانوف را بعد از چند هفته در اختیار خواهد  داشت و این مدافع تاجیکستانی به احتمال زیاد در لیست بیست نفره تیمش قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند
  • هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست به دست تک تیراندازهای مقاومت
  • سپاه در هر صحنه‌ای که وارد شد میدان پیروزی بود
  • فرصت ویژه برای گرفتن دو انتقام «اوسمار» از گربه سیاه پرسپولیس
  • آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • هشدار پلیس فتا در رابطه با پیامک‌های طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی و ابلاغ دولتی
  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها