Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نخست وزیر پاکستان با تاکید بر تلاش خود برای از سرگیری روابط میان تهران و ریاض، رژیم صهیونیستی را عامل اصلی تخریب روابط دو کشور دانست.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از جیو تی وی، «عمران خان» نخست وزیر پاکستان اعلام کرد: ما تلاش خود برای برقراری روابط میان ایران و عربستان را افزایش خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی که اخیرا به تهران سفر کرده است تصریح کرد: عامل اصلی تخریب روابط میان ایران و عربستان، رژیم صهیونیستی است.
عمران خان گفت: اسرائیل در تلاش است تا جنگ میان ایران و عربستان آغاز شود تا از این طریق به منافع خود در منطقه برسد.
نخست وزیر پاکستان تاکید کرد: ما همیشه مخالف سیاست‌های مخرب رژیم صهیونیستی بوده‌ایم و در این شرایط نیز تمام تلاش خود را برای ایجاد ارتباط مجدد میان تهران و ریاض انجام خواهیم داد.
وی به شرایط داخلی پاکستان نیز اشاره کرده و گفت: به هیچ عنوان حاضر نیستیم با درخواست حزب جمعیت علمای اسلام و فضل الرحمان استعفا دهم.
عمران خان گفت: پیشنهادی که از سوی فضل الرحمان مطرح می‌شود بی ارزش است و او از طریق برگزاری تظاهرات به نتیجه نخواهد رسید.
گفتنی است عمران خان طی روزهای اخیر به ایران سفر کرده و با رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور کشورمان دیدار و گفتگو کرده بود.
نخست وزیر پاکستان در ملاقات‌های خود تلاش کرد برای حل مشکلات موجود در روابط ایران و عربستان اقدام نماید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: عمران خان اسرائیل ایران عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۴۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب مدیران شایسته باعث کُند شدن مسیر رشد و ترقی می‌شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نقد سازنده باعث پویایی جامعه و تخریب مدیران و فرزندان شایسته استان باعث می‌شود که روند رشد و ترقی کُند شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدعلی احمدزاده، امروز_ سه‌شنبه، هجدهم اردیبهشت_ در همایش روز معلم در یاسوج با تبریک هفته معلم، اظهار کرد: اولین معلم خداوند متعال است و در رده‌های بعدی انبیا و ائمه اطهار هستند و آنها الگو و بهترین مقام را دارند، بنابراین جایگاه معلمی جایگاه انبیا و علما است.

وی با بیان اینکه معلم ما را در صراط مستقیم و درست قرار می‌دهد، افزود: در مسیرهای پیش رونده و جلو رونده موانع زیاد است و در این مسیر کارشکنی می‌شود اما این معلم است که با تلاش و مجاهدت خود موانع را پشت سر می‌گذارد و به تربیت انسان‌ها می‌پردازد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اگر انسان اشرف مخلوقات است، باید در آن جهت عمل و حرکت کرد، گفت: برای رسیدن به مقام بلند انسانی این معلم است که همچون پیامبر، بشر را در بستر رشد و تعالی قرار می‌دهد و معلم نقش بی‌بدیلی دارد و نیازمند یک سری اصول است.

وی تصریح کرد: معلم باید متخلق به اخلاق الهی باشد، ممکن است کسی علومی داشته باشد اما خلاف ترقی انسان و بشریت حرکت کند مانند آن و در رأس ابلیس و نظیر آن رژیم صهیونیستی است که اقدام به کشتار و قتل مردم غزه می‌کنند.

احمدزاده با بیان اینکه معلمی شریف است و گفتار و عملکرد او الگو است، خاطرنشان کرد: وقتی بعثت پیامبر بر تکمیل اخلاقیات است، معلمی که در جانشینی پیامبر قرار دارد، عملکرد و گفتار او الگو خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه جایگاه معلم ارزشمند و گرانبها است و نیاز به پوستر و تمجید ندارد، گفت: امروز در همه عرصه‌ها نقش و اثر معلم دیده می‌شود، همه پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های علمی، نظامی و پزشکی همه مدیون تلاش‌ها و زحمات معلمان است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه باید در کنار نقد از تخریب مدیران استان پرهیز شود، افزود: فرزندان این استان با حضور در جایگاه‌های مختلف تجربه کسب می‌کنند و وقتی از این مسئولیت کنار می‌روند، باید آنها در رده‌های بالاتر کشوری ترقی پیدا کنند، اگر در زمان مدیریت آنها تخریب شوند، موانع برای ترقی در سطح کشور رخ خواهد داد در این راستا معلمان در تربیت فرزندانی که بتوانند آینده استان را اداره کنند و در رده وزیر و مسئول باشند نقش دارند.

وی تصریح کرد: گاهی برخی تخریب‌ها سبب شده‌است، همه تلاش‌ها برای ترقی فرزندان استان بی‌نتیجه بماند.

احمدزاده خاطرنشان کرد: فرزندان این استان مستعدترین افراد برای نقش‌آفرینی هستند در این راستا در چینش نیروهای استان از نیروهای بومی استفاده کردیم.

وی گفت: این دولت خدمات و تلاش‌های مختلفی داشته و طرح‌های مختلفی افتتاح و کلنگ‌زنی شده‌است و مدیران باید برای اتمام طرح‌های نیمه‌تمام تلاش و کوشش بیشتری کنند.

کد خبر 751473

دیگر خبرها

  • پاکستان: دیکته خارجی را درباره پروژه مشترک گازی با ایران نمی‌پذیریم
  • تخریب مدیران شایسته باعث کُند شدن مسیر رشد و ترقی می‌شود
  • مزیت اصلاح‌طلبان رو به اضمحلال؛ بالشتک ضربه‌گیر بین جامعه و حکومت از میان رفته
  • سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری
  • وزیر خارجه: قطع روابط با اسرائیل در توقف نسل کشی مهم است
  • تلاش جمعی ایران، عربستان، ترکیه، اندونزی و مصر برای پایان جنگ در غزه
  • دستگیری عامل قتل زن و مرد میان‌سال در قیامدشت
  • شرط آمریکا برای توافق امنیتی با عربستان ؛ پای اسرائیل در میان است
  • عادی سازی روابط با اسرائیل، شرط امضای توافقنامه دفاعی آمریکا و عربستان
  • مسکو از جنگ ایران و اسرائیل چه بهره‌ای برد؟ روسیه تمام تخم‌مرغ‌هایش را در سبد ایران نمی‌گذارد