Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل همه مراکز اداری است و در آن هیچ اداره و سازمانی مستثنی نشده است. ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

علی اصغر یوسف نژاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه طرح تعطیلی مراکز اداری، آموزشی و قضایی سراسر کشور در روزهای پنجشنبه در کمیسیون‌های اصلی و فرعی تصویب شده و برای بررسی در جلسه تقدیم هیئت رئیسه شده است، گفت: هیئت رئیسه نیز طرح مذکور را در نوبت رسیدگی جلسه علنی قرار داده و و به زودی در دستورکار قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موافقت کمیسیون اجتماعی با تعطیلی روز‌های پنج‌شنبهتعیین تکلیف تعطیلی پنج‌شنبه‌ها در کمیسیون اجتماعی مجلسارائه گزارش خسارات مناطق سیل‌زده به هیئت‌رئیسه مجلسپیشنهادات یک نماینده مجلس برای ساماندهی بازار مسکنخبر خوش مجلس برای سربازان وظیفه

وی در توضیح هدف طراحان از مطرح کردن چنین طرحی، اظهار داشت: طرح مذکر برای ایجاد هماهنگی و وحدت رویه اداری سراسر کشور با استان تهران که در روز‌های پنجشنبه تعطیل است تدوین شده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس در تشریح مزایای طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها، افزود: صرفه‌جویی در مصرف انرژی، افزایش راندمان کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی از جمله مزایای طرح است علاوه بر این  با اجرایی‌شدن آن کارمندان در طول هفته زمان بیشتری در اختیار خواهند داشت تا در کنار خانواده خود باشند.

یوسف نژاد با بیان اینکه طرح مذکور شامل همه مراکز اداری است و در آن هیچ اداره و سازمانی مستثنی نشده است، اضافه کرد: این طرح باید در جلسه علنی مجلس از سوی نمایندگان تصویب و پس از آن به تایید شورای نگهبان برسد برای همین نمی‌توان زمانی را برای اجرایی‌شدن آن در نظر گرفت.

انتهای‌پیام/

R1385/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط نمایندگان مجلس دهم مجلس دهم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایندگان مجلس دهم مجلس دهم نمایندگان مجلس دهم مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۳۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند

 

به گزارش تابناک، جلسه نوبت عصر روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس حدود ۴۰ دقیقه بعد از آغاز به کار، به دلیل غیبت تعدادی از نمایندگان و نرسیدن به حد نصاب جلسه با اعلام محمدباقر قالیباف رئیس مجلس پایان یافت.

بنابر گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس، گفت: تعداد نمایندگان حاضر در مجلس برای رای گیری به حدنصاب نرسیده است و نمی‌توانیم بررسی بودجه را دنبال کنیم لذا پایان جلسه را اعلام می‌کنم.

 
 
وی گفت که جلسه بعدی مجلس فردا (سه‌شنبه) برای ادامه بررسی بخش دوم بودجه تشکیل می‌شود. این در حالیست که از روز گذشته اعلام شده بود که جلسات صحن مجلس تا پایان رسیدگی به بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در ۲ نوبت برگزار خواهد شد.

قالیباف همچنین از اعضای هیأت رئیسه مجلس خواستار قرائت اسامی غایبان و متاخران جلسه شد که علی کریمی فیروزجایی عضو هیأت رئیسه مجلس اسامی آنها را به شرح زیر قرائت کرد:

- عبدالجلال ایری

- امیرحسین بانکی پور

- علی جدی

- حسین حسین‌زاده

- جعفر راستی

- رجب رحمانی

- جلیل رحیمی جهان آبادی

- جلال رشیدی کوچی

- ابراهیم رضایی

- محمدرضا رضایی کوچی

- مجتبی رضاخواه

- یعقوب رضازاده

- منصورعلی زارعی

- علیرضا زندیان

- قاسم ساعدی

- محمد سبزی

- حسن شجاعی

- مهدی شریفیان

- منصور شکرالهی

- مهدی طغیانی

- فرهاد طهماسبی

- روح‌الله عباسپور

- محمود عباس زاده

- بهزاد علیزاده

- ابوالفضل عمویی

- محسن فتحی

- حسین گودرزی

- محمدرضا مبلغی

- حسن محمدیاری

- غلامرضا مرحبا

- اردشیر مطهری

- محمدطلا مظلومی

- فاطمه مقصودی

- سید محمد موحد

- سید کاظم موسوی

به گزارش ایسنا، بر اساس ماده ۷۱ آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، انعقاد رسمی جلسات و اعتبار اخذ رأی منوط به حضور حداقل دو سوم مجموع نمایندگان در صحن است؛ بنابراین از مجموع ۲۸۶ نماینده فعلی (با حساب ۴ نماینده‌ای که در طول این ۴ سال به هر دلیلی از مجلس جدا شدند)، برای رسمیت یافتن جلسه نوبت عصر روز دوشنبه صحن مجلس باید ۱۹۱ نفر در جلسه حاضر می‌شدند.

دیگر خبرها

  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد
  • تعطیلی که به معضل مملکت بدل شد | پنجشنبه یا شنبه؛ بالاخره کدام؟