Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخاب نماینده احزاب استانى برای عضویت در کمیسیون ماده 10 قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه های سیاسی به حد نصاب نرسید و به 20 روز بعد موکول شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حدنصاب این جلسه 21 دبیرکل (دو سوم از 31 حزب استانى) تعیین شده بود اما به دلیل آنکه فقط 18 تن از دبیران کل احزاب استانى در این جلسه حضور داشتند، انتخاب عضو احزاب استانی در کمیسیون ماده 10 احزاب و گروه های سیاسی به 20 روز بعد موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق دستورالعمل اجرایی انتخابات، جلسه بعدی انتخاب نماینده احزاب استانى مشمول حدنصاب نمی شود و نماینده احزاب استانى با هر تعدادی از حاضران در جلسه انتخاب می شود.   

نشست دبیران کل احزاب استانى جهت عضویت در کمیسیون ماده 10 قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه های سیاسی بعدازظهر پنجشنبه با حضور نمایندگان قوای سه گانه در کمیسیون ماده 10 (حمید ملانورى مدیرکل سیاسی وزارت کشور، پروانه مافى نماینده مجلس و رنجبر نماینده قوه قضائیه) در  وزارت کشور برگزار شد.

داوطلبان این دوره را محمد علی تبرایى دبیرکل مجمع دانشجویان و دانش آموختگان استان گلستان ، سهیلا حاجتی مدارایی دبیر کل حزب مشارکت های مردمی استان گیلان، سید احمد نبوی دبیرکل حزب همت ( که به تازگی به حزب همدلی مردم تحول خواه تغییرنام داده است) و ابراهیم فتاحی مجمع اصلاح طلبان استان کرمانشاه تشکیل می دادند.

همچنین صبح پنجشنبه جلسه انتخاب نماینده احزاب ملی در کمیسیون ماده 10 به حدنصاب نرسید و به زمان دیگری موکول شد.

 

 

بیشتر بخوانید: پایان ثبت‌نام دبیران کل احزاب و گروه‌های سیاسی متقاضی عضویت در کمیسیون ماده 10 احزاب فراخوان برگزاری انتخاب دو نماینده دبیران کل احزاب در کمیسیون ماده 10

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان گیلان حزب مشارکت قانون کمیسیون ماده ۱۰ احزاب گروه های سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۴۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج جلسه آموزشی با موضوع ازدواج، عشق، سواد عاطفی و انتخاب برگزار شد.

در جلسه موضوعاتی از جمله معیارهای مناسب ازدواج، ازدواج موفق و عوامل موثر بر انتخاب صحیح ازدواج با هدف آشنایی دانشجویان، همچنین افزایش سطح آگاهی دانشجویان در زمینه برنامه خودمراقبتی و موضوعات مرتبط با سلامت، تشکیل گروه‌های همسان دانشجویی، انتقال مطالب آموزشی به دیگر دانشجویان و جلب همکاری دانشجویان در انجام فعالیت‌های بهداشتی مطرح شد.

صیادیان خواه سخنران این جلسه افزود: سن دوران دانشجویی یک سن طلایی است. اگر این فرصت از دست رفت، امکان ازدواج و ریسک‌پذیری فرد کاهش پیدا می‌کند و چالش‌ها و مشکلاتی برای این نسل پیش می‌آورد. مشکلاتی از قبیل اینکه شاید فرد ازدواج نکند یا موقعیت ازدواج نداشته باشد. بنابراین شکل‌گیری و برنامه‌ریزی ستاد ازدواج دانشگاهیان برای این بود اتفاق مازادی با همراهی دستگاه‌های دیگر که هر کدام با ارائه خدماتی کاربردی و اثرگذار پای کار این حوزه بیایند.

خبرنگار: فائزه صداقت

انتهای خبر/

کد خبر: 1229512 برچسب‌ها ازدواج و طلاق

دیگر خبرها

  • تشریح فرایند صدور پروانه ساختمان ۱۱ طبقه بلوار بوعلی قم
  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد
  • رئیس جمهور ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای اجرا ابلاغ کرد
  • نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و اساسنامه‌های دولت + جزئیات
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • ابلاغ ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی»
  • ۷۰ درصد ظرفیت شهرک صنعتی شورمست غیرفعال است
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب