Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین- فائزه مومنی، یکی از بزرگترین انتقادات به دوره گذشته مدیریت شهری، چاپ و انتشار مجلات، هفته‌نامه‌ها و نشریات کاغذی بود که خروجی آن تطابقی با هزینه‌ای که می‌شد نداشت. 

شورای شهر پنجم در بودجه سال 98 انتشار این نشریات را ممنوع کرد اما همزمان با برگزاری انتخابات شورایاری‌ها، شهرداری تهران اقدام به چاپ تعدادی از آن‌ها کرد که با واکنش حجت نظری، عضو شورای شهر تهران روبرو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او طی تذکری به شهردار تهران گفت: طبق بند «دو» تبصره ۲۷ بودجه مصوب، به صراحت چاپ نشریات کاغذی ممنوع شده است، اما همچنان شهرداری در بخش‌های مختلف اقدام به چاپ نشریات کاغذی کرده‌اند. به عنوان مثال در مورد انتخابات شورایاری اگر ستاد شورایاری نشریه را چاپ می‌کرد ایرادی وجود نداشت، اما شهرداری تهران این کار را انجام داده است و من تقاضا دارم هیات رییسه این موضوع را به جد هم از جهت صرفه‌جویی مصرف کاغذ و هم از جهت عمل به مصوبات شورا پیگیری کند و به شهرداری تذکر دهد.

محمدرضا جوادی یگانه، معاون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران اما درواکنش به این تذکر در گفت‌وگو با اقتصاد آنلاین گفت که؛ بعد از این تذکر به بخش مورد نظر تذکر دادم و در حال حاضر هیچ نشریه کاغذی نه در خود معاونت و نه در زیر مجموعه‌هایش چاپ نمی‌شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بودجه انتخابات شهرداری تهران شورای شهر تهران شهردار تهران شهرداری معاون فرهنگی و اجتماعی شهر تهران انتخابات شورای شهر تهران شهرداری شهرداری تهران معاون فرهنگی و اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۵۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر رهبر انقلاب به اهمیت نگاه ملی در کودکان + فیلم

رهبر انقلاب در دیدار با معلمان به این نکته اشاره کردند که معلم ها باید به دانش آموزان نگاه ملی بدهند که در نهایت این مسئله به رشد کشور منتج خواهد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • جشنواره نشریات دانشجویی «تیتر ۱۳» به ایستگاه آخر رسید
  • ببینید | تذکر کاظم صدیقی به دولت درباره برخورد با مردم!
  • برتری ۴ نشریه دانشگاه آزاد رودهن میان نشریات دانشجویی واحد‌های دانشگاهی
  • یادی از اولین خطوط اتوبوسرانی | از بلیت فلزی تا بلیت کاغذی و باجه بلیت‌فروشی
  • نمایه شدن نشریه معروف مطالعات مدیریت دانشگاه تهران در پایگاه SSCI
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • برگزاری میز خدمت تبدیل شناسه یکتا برای صنف خرازان
  • شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز با الکترونیکی شدن مجوزها
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • تذکر رهبر انقلاب به اهمیت نگاه ملی در کودکان + فیلم