Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@11:04:57 GMT

حضور نورماگمدوف در ۴۰ آزمایش دوپینگ UFC

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۷۵۶۱۱

حضور نورماگمدوف در ۴۰ آزمایش دوپینگ UFC

قهرمان مشهور روسی تاکنون ۴۰ آزمایش دوپینگ سازمان UFC را گذرانده است. ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸ ورزشی ورزش جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری تاس روسیه، یک عضو تیم همراه حبیب نورماگمدوف،  قهرمان دسته سبک‌وزن مبارزه آزاد سازمان UFC گفت: او در طول رقابت‌های خود در 40 آزمایش دوپینگ شرکت کرده که جواب همه آنها منفی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیب نورماگمدوف از سال 2008 میلادی در مبارزه‌های آزاد رقابت می‌کند. او در 28 مبارزه سازمان UFC  توانسته 28 پیروزی کسب کند  و همچنان شکست‌ناپذیر باقی‌ماند. این ورزشکار   31 ساله روسی ماه گذشته میلادی با شکست حریف آمریکایی‌اش در امارات عنوان قهرمانی دسته سبک‌وزن UFC را حفظ کرد.  رقابت بعدی نورماگمدوف در ماه‌های مارس و آوریل 2020 میلادی خواهد بود.

دونده آینده‌دار کنیایی دوپینگی از آب در آمد!

انتهای پیام/

R7858/P/S3,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ورزشی‌های رزمی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزشی های رزمی ورزشی های رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۵۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد

 بعد از شکست امشب موناکو مقابل لیون، پاری سن ژرمن به عنوان قهرمان فصل جاری لیگ فرانسه معرفی شد.

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن امشب سه هفته مانده به پایان رقابت‌ها، عنوان قهرمانی فصل 24-2023 لیگ فرانسه را به دست آورد. تیم پاریسی در هفته سی و یکم با بهره از شکست 3-2 موناکو مقابل المپیک لیون به عنوان قهرمانی دست یافت.

    موناکو در بازی امشب با گل‌های دقیقه یک و 60 وسام بن یدر امید زیادی برای برد داشت اما سه گل الکساندر لاکازت، سعید بن‌رحما و مالک فوفانا را در دقایق 22، 26 و 84 تیم لیون را به برد رساند.

لیون با برد در بازی امشب به 44 امتیاز در رده هفتم رسید، در حالی‌که امتیاز موناکو با 58 امتیاز در رده دوم باقی ماند. این شکست فاصله موناکو با پی‌اس‌جی صدرنشین را روی عدد 12 نگه داشت.

پاری سن ژرمن شب گذشته امید زیادی داشت تا با برد مقابل لوآور، قهرمانی زودهنگام را جشن بگیرد اما بعد از تساوی 3-3 این خوشحالی به تعویق افتاد.

با شکست امشب موناکو، پاری سن ژرمن برای سومین بار متوالی و دوازدهمین بار در تاریخش قهرمان لیگ فرانسه شد. لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، هم پس از قهرمانی در سوپرجام فرانسه، دومین قهرمانی خود را با این تیم جشن گرفت.

پی‌اس‌جی اکنون برای کسب چهار‌گانه تاریخی شانس خوبی دارد. آن‌ها باید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف دورتموند بروند و همچنین در فینال جام حذفی فرانسه به مصاف لیون بروند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قهرمانی پی اس جی در لوشامپیونه(عکس) حذف پاري سن ژرمن از جام اتحاديه فرانسه

دیگر خبرها

  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • قهرمان جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان می رود
  • همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌ آف لیگ نخبگان می‌ رود
  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • بولت، امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد