Web Analytics Made Easy - Statcounter

عدم حضور سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اعتراض خبرنگاران آبادانی را به دنبال داشت. ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آبادان، نشست خبری مصطفی دنیزلی پس از شکست تیمش در خانه صنعت نفت آبادان با حاشیه همراه بود و در نهایت نیز با تحریم خبرنگاران مواجه شد و برگزار نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دنیزلی در صحبت کوتاهی درباره اعتراض خبرنگاران نسبت به عدم حضور هیچ‌کدام از اعضای کادر فنی تیم تراکتور در نشست خبری قبل از این بازی گفت: فکر می‌کنم ما این قضیه را نمی‌توانیم به شما برسانیم یا از لحاظ حقوقی و قانونی تفهیم نمی‌شود. ما به دوستان این را می‌گوییم که نزدیک به هزار کیلومتر می‌آییم و در هتل خودمان هستیم و اگر این‌چنین برنامه‌ریزی است، خبرنگاران هتل ما تشریف بیاورند. آن ساعتی که شما برای نشست مطبوعاتی می‌خواهید، ما جلسه تمرینی داریم. به‌هرحال من هم از شما این را درخواست دارم که شرایط من را درک کنید.

در ادامه یکی از خبرنگاران با اشاره به اتفاق هشت سال قبل و زمان حضور دنیزلی در پرسپولیس و با یادآوری رفتار مشابه سرمربی تراکتور با خبرنگاران آبادانی، یکبار دیگر به دنیزلی اعتراض کرد.

در نهایت نیز خبرنگاران آبادانی، نشست خبری مصطفی دنیزلی را تحریم و محل کنفرانس را ترک کردند و هیچ پرسش و پاسخی درباره بازی امروز مطرح نشد.

لیگ برتر فوتبال| صنعت نفت ترمز تراکتور را کشید/ شاگردان دنیزلی فرصت طلایی را از دست دادند

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط تراکتور تبریز مصطفی دنیزلی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تراکتور تبریز مصطفی دنیزلی تراکتور تبریز مصطفی دنیزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۶۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر پلیس از بانوان آبادانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، پلیس آبادان اعلام کرد در طرح نور ویژه عفاف و حجاب در شهرستان آبادان که همزمان با سراسر کشور از بیست و پنجم فروردین اجرایی شد، بانوان آبادانی در نقش همیاران آرامش با تکریم به قانون، فرهنگ و اصالت خود را به نمایش گذاشتند.

پلیس آبادان ضمن تشکر صمیمانه از همراهی شهروندان آبادانی به ویژه بانوان گرامی در حمایت از طرح نور، امنیت و آرامش همه شهروندان عزیز را خط قرمز خود می داند.

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری از اولین نشست خبری پائز سرمربی تیم ملی والیبال
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم
  • کمبود پنالتی‌زن داریم
  • حاشیه مجدد در نشست خبری تن هاخ؛ محرومیت سه رسانه از طرح پرسش
  • تقدیر پلیس از بانوان آبادانی
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام