Web Analytics Made Easy - Statcounter

ادهم کرد زابلی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح بزرگ ورزشی دارای هزار و ۴۴۰ متر مربع است که با افتتاح آن هزار و ۳۵۰ نفر از مردم منطقه از فضای ورزشی استاندارد بهره‌مند شدند.

وی ادامه داد: هم‌اینک ۱۲۶ طرح نیمه تمام ورزشی در سیستان و بلوچستان در دست تکمیل است که  ۱۵ طرح آن هفته تربیت بدنی امسال افتتاح و ۲۰ طرح در دهه فجر در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با اشاره به جایگاه والای ورزشکاران استان در عرصه ملی گفت: با اقدامات مطلوب انجام شده در سال‌های اخیر هم‌اینک ۱۲۸ نفر از ورزشکاران این استان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
وی افزود: همچنین در دومین دور المپیاد استعدادهای برتر کشور ۸۹۰ ورزشکار سیستان و بلوچستان تابستان امسال در۵۰ رشته به مصاف حریفان کشوری خود رفتند که برای نخستین بار منجر به کسب۱۳ مدال طلا، ۱۳ مدال نقره و ۲۵ مدال برنز شد.
کرد ادامه داد: همچنین رشته‌های سپک تاکرا، کبدی و فوتبال ساحلی در بخش تیمی قهرمان دومین دوره رقابت‌های المپیاد استعدادهای برتر کشور شدند.
وی بیان کرد: حدود ۱۰۰ ورزشکار نونهال سیستان و بلوچستان بعد از کسب موفقیت در المپیاد استعداد برتر به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

به گزارش ایرنا هم‌اینک افزون‌بر ۴۶ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح هیرمند ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۰۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی
  • افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!