Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، صادق کمالی اظهار کرد: با توجه به موقعیت کوهستانی بخش آسارا، صندوق های سیار در روستاهای صعب العبور در فصل زمستان پیش بینی شده است.
 

وی اضافه کرد: تمهیداتی صورت گرفته تا صندوق های سیار با وسایط نقلیه کمک دار در مناطق کوهستانی بخش آسارا آراء مردم را جمع آوری کنند و در سایر روستاها نیز با توجه به جمعیت صندوق اخذ رای به صورت ‌ثابت و ‌سیار پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار آسارا همچنین از ارزیابی آنتن دهی تلفن همراه و فیبرنوری در روستاهای این بخش خبر داد و گفت: در روستاهای «تکیه سپهسالار» و «آزادبر» با مساعدت و همکاری شرکت ارتباطات سیار استان البرز آنتن دهی خطوط ارتباطات سیار راه اندازی و تقویت شد.
 

کمالی گفت: ‌ظرف یک ماه آینده زیرساخت های فیبر نوری از روستای «سیرا» تا روستاهای آسارا فراهم خواهد شد.

کد خبر 4756106

منبع: مهر

کلیدواژه: مشارکت مردم در انتخابات استانداری البرز اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران ایلام گرگان قزوین سانحه تصادف شهرکرد زائران اربعین خطبه های نماز جمعه بازگشت زائران اربعین استانداری سمنان بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۰۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، یاسر رهبردین در این بازدید، با حضور در روستاهای خنجر خان و مرتضی قلی کندی، اقدامات انجام شده برای بازسازی واحدهای آسیب دیده از زلزله و زیرساخت های خدماتی از جمله تامین آب شرب این روستاها را مورد بررسی قرار داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی نیز در این بازدید با ارائه گزارش از نحوه تامین آب شرب این روستاها اظهار داشت: در پی وقوع زلزله و بروز خسارت به چاه تامین کننده آب شرب روستاهای خنجر خان و موسی قلی کندی با مساعدت استاندار آذربایجان غربی، در کوتاهترین زمان ممکن حفر و تجهیز چاه ها انجام و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 یداله سلطانی گفت :شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از اولین روز وقوع زلزله در روستاهای مذکور حضور داشت و به امداد رسانی و حل مشکلات آب شرب پرداخت.

دیگر خبرها

  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • رنگین شدن سفر‌ه ها با رویش گیاهان در مناطق کوهستانی مراغه
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • دستور رئیس‌ جمهور برای اختصاص ۲۰۰ خودرو به کتابخانه سیار