Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نیما شاهرخ‌شاهی، مهدی صبایی و قاسم زارع جدیدترین هنرمندانی هستند که به جمع بازیگران فیلم سینمایی «سلفی با دموکراسی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی عطشانی اضافه شدند و فهرست بازیگران این فیلم را تکمیل کردند.

فیلمبرداری «سلفی با دموکراسی» که با حجم زیادی از جلوه‌های ویژه ساخته می‌شود و در نوع خود در سینمای ایران کم نظیر است، از دهم مهرماه آغاز شده و هم‌اکنون در شهرک سینمایی دفاع مقدس ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون پولاد کیمیایی، پژمان بازغی، آتیلا پسیانی، سیما تیرانداز، امیرعباس گلاب، دنیا مدنی و کوروش تهامی از جمله بازیگرانی هستند که مقابل دوربین رفته‌اند.

«سلفی با دموکراسی» داستانی ماورائی دارد و روایت متفاوتی است از کسانی که در جنگ ایران و عراق حضور داشته اند و داستان آن تقریبا در ادامه داستان فیلم «دموکراسی تو روز روشن» اتفاق می‌افتد.

عوامل فنی این پروژه عبارتند از تهیه‌کننده و کارگردان: علی عطشانی، نویسنده: مسعود و امیرعلی احمدیان، تهیه‌کننده اجرایی: سید محمد احمدی، مدیر فیلمبرداری: محمود عطشانی، دستیار یک و برنامه‌ریز: امیر رونقی، مدیرتولید: سعید دلاوری، مشاور تهیه‌کننده: سید محمدتقی هاشمیان، صدابردار: محمد شاهوردی، طراح چهره‌پردازی: امید گلزاده، طراح صحنه و لباس: آبتین برقی، سرپرست جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: فرید ناظر فصیحی، صداگذار: سید محمود موسوی‌نژاد، چهره‌پرداز: فرزانه زردشت، مدیر امور بین‌الملل: امیدعلی چوگانی، تهیه لباس: گروه صنعتی تولیدی پوشاک پی اچ، پیام حمزه‌زاده، منشی صحنه: مهتاب شهرابی، مدیر تدارکات: علیرضا یارمحمدی، هماهنگی تولید: سامان صادقی‌مهر، مجری طرح: بیتا فیلم تهران، عکاس: مجید محبوبی‌راد، مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی بیتا فیلم: مریم قربانی‌نیا، پخش جهانی: امریکن برایتلایت فیلم پروداکشنز American Brightlight Film Productions.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیلم سینمایی سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۱۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداری که بازیکنان از او درخواست سلفی دارند!

به گزارش “ورزش سه”، نامش عرفان‌‌ است؛ هوادار وفادار شمس‌آذر که هر هفته برای حمایت از سبزپوشان و تماشای مسابقات این تیم به استادیوم می‌آید و البته با استقبال بازیکنان روبه‌رو می‌شود. خودش فوتبال بازی می‌کند و کاپیتان تیم سندروم دان قزوین است؛ هوادار پر و پا قرص شمس‌آذر که آرزوی بازی در این تیم را دارد اما اجباراً به گرفتن سلفی با بازیکنان بسنده می‌کند.

امشب هواداران شمس‌آذر به دلیل محرومیت انضباطی از حمایت تیم‌شان محروم بودند اما عرفان باز هم خودش را به استادیوم سردار آزادگان رساند و با استقبال این تیم، به‌عنوان مهمان ویژه نظاره‌گر پیروزی دراماتیک تیم محبوبش بود.

عرفان به رسم همیشه بعد از بازی با استقبال بازیکنان به رختکن وارد شد؛ امیرمحمد نسایی، شماره هفت خوش‌تکنیک شمس‌آذر از عرفان درخواست سلفی کرد و صادق آلبوصبیح، دیگر ستاره قزوینی‌ها هم برای گرفتن این سلفی کنار آن‌ها ایستاد. این عکس، نه به درخواست عرفان، بلکه با اشتیاق بازیکنان شمس‌آذر ثبت شده است. «عرفان را دوست داریم، وقتی او از ما تقاضای عکس ندارد، خودمان دوست داریم کنار او باشیم و با گرفتن عکس، شادی‌مان را با او تقسیم کنیم»

دیگر خبرها

  • هواداری که بازیکنان از او درخواست سلفی دارند!
  • داستان روز اول (6+4 نکته درباره جامعه پذیری کارکنان در سازمان)
  • (ویدئو) سلفی و سقوط وحشتناک با پاراموتور!
  • دو ملی پوش والیبال به صنعتگران پیوستند
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • ببینید | سلفی هنگام سقوط وحشتناک با پاراموتور!
  • چرا ژاپنی‌ها به نقاشی «ارواح» علاقه دارند؟
  • امیر جدیدی بازیگر فیلم فرانسوی شد
  • بازیگر سرشناس به اتهام تعرض جنسی بازداشت شد
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد