Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@15:38:38 GMT

افتتاح ۱۸ پروژه زمین چمن روستایی در استان یزد

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۸۲۸۸۳

افتتاح ۱۸ پروژه زمین چمن روستایی در استان یزد

شیخی با اشاره به پروژه های عمرانی اداره کل ورزش و جوانان یزد گفت: در یک سال گذشته ۱۸ پروژه زمین چمن روستایی در استان یزد افتتاح شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « علی‌محمد شیخی» در نشست خبری به مناسبت هفته تربیت بدنی گفت:  از سال گذشته حدود 30 پروژه ورزشی را افتتاح کردیم که 18 مورد از آنها زمین چمن روستایی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد خاطرنشان کرد: 3  زمین چمن دیگر همانند رحمت آباد در آزادشهر، محمودآباد، ابرندآباد را خواهیم داشت.

وی افزود: 40 خانه ورزش روستایی در سال گذشته افتتاح شد و در دهه فجر سال گذشته با حضور معاون وزیر کشور افتتاح شد و 30 خانه دیگر نیز به زودی افتتاح می شود.

شیخی گفت: خریداری تجهیزات برای مناطق محروم و حاشیه نشینی شهر از جمله اقدامات دیگر ما بوده است.

وی افزود: سعی داریم با افتتاح پروژه ها و پیگیری های متعددی که انجام می شود در راستای ریشه کنی فقر سرانه ورزشی در شهر یزد حرکت کنیم.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد بیان کرد: اداره کل در استان 53 سانتیمتر در استان و به سایر دستگاه ها 83 سانتیمتر است که در کشور این میزان تا 1400 به سک متر بایستی برسد.

شیخی با بیان اینکه سال گذشته ۴۰ خانه ورزش روستایی در سطح استان افتتاح و تجهیز شد، عنوان کرد: در هر شهرستان استان چهار خانه ورزش روستایی فعالیت خود را آغاز کرد و تجهیزات ۳۰ خانه دیگر نیز آماده است که به زودی به خانه‌های ورزش ارسال خواهد شد.

وی همچنین از خریداری تجهیزات ورزشی برای سه محله اسکان، حسن آباد و صدرآباد خبر داد و بیان کرد: ارزش این تجهیزات بالغ بر ۱۸۰ میلیون تومان و شامل میز تنیس، دارت، تاتامی، باسکول و ... است.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد نماز جمعه اربعین اصفهان خطبه نماز جمعه پیاده روی اربعین جاماندگان اربعین چمن مصنوعی شبستان یزد هفته تربیت بدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۲۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد عصر شنبه در آئین افتتاح افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی که در محل بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: افتتاح طرح‌های حوزه سلامت، نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها و رشد شاخص‌های توسعه استان دارد.

وی با اشاره به آغاز کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی بیمارستان مادر و کودک، افزود: هدف‌گذاری اجرای این پروژه و سایر پروژه‌های مورد نیاز در بخش‌های مختلف خراسان شمالی، رفع نیازهای درمانی و تکمیل مراکز و تجهیزات درمانی استان است.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه اسکلت‌بندی بیمارستان شهرستان راز و جرگلان که در زمره مصوبات سفر رئیس‌جمهور قرار گرفته نیز به اتمام رسیده، اظهار امیدواری کرد: با همدلی و هماهنگی مدیران، ساخت این بیمارستان نیز در سال جاری به پایان برسد.

حسین‌نژاد تاکید کرد: یک حرکت جهادی برای رفع کمبودها نیاز است تا محرومیت‌های موجود در خراسان شمالی رفع شود.

وی با بیان اینکه تمام طرح‌های در حال انجام بر اساس نیازسنجی و بر حسب نیاز خراسان شمالی پیگیری و با هدف ارائه خدمات بهتر به شهروندان به ظرفیت درمانی استان افزوده شد، گفت: امیدواریم با همدلی و هم‌افزایی و پیگیری مدیران و حمایت نمایندگان در دولت سیزدهم شاهد اجرا و به نتیجه رسیدن طرح‌های بزرگ‌تر در حوزه‌های مختلف استان و شاهد ارتقای جایگاه خراسان شمالی در شاخص‌های توسعه باشیم.

استاندار خراسان شمالی خاطر نشان کرد: در بخش سلامت با پیگیری‌های خوبی که انجام شده، در حال حاضر ۱۰۰ هزار مترمربع پروژه در حال افتتاح و ۲۰۰ هزار مترمربع پروژه نیز در استان هدف‌گذاری و در حال اجرا است.

کد خبر 6090450

دیگر خبرها

  • ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر