Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات کتاب تارا، کتاب  «دسته گل آزادی؛ قصه‌هایی از زندگی امام حسن مجتبی (ع)» نوشته عباس رمضانی و تصویرگری مقداد صندید را با شمارگان هزار نسخه، ۴۸ صفحه و بهای هشت هزار تومان منتشر کرد. این کتاب چهارمین مجلد از مجموعه «چهارده معصوم، چهارده نور» انتشارات کتاب تاراست.

کتاب مصور حاضر، مشتمل بر داستان‌هایی از زندگانی امام حسن مجتبی (ع) است که با زبانی ساده و روان برای گروه سنی (ج) یا دانش آموزان سال‌های پایانی دبستان، نگاشته شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عناوین داستان‌های کتاب به ترتیب از این قرار است: «رفت‌ و آمد فرشته‌ها»، «کودک سخنران»، «بهترین دلیل»، «دسته گل آزادی»، «مرد سیاه‌پوست»، «دشمنی از جنس فقر»، «جبران گذشت»، «خرمای تازه» و «مهمان امام». 

شخصیت معصومین علیهم السلام ترکیبی از عناصری است که هر کدام به تنهایی انسان را به زانو درمی‌آورد. زهد و بی اعتنایی ایشان به شهوات زندگی و زخارف دنیایی، علم و دانش وسیع، فداکاری در میدان‌های مختلف، عبادت، عدل و دادگری، رافت نسبت به ضعیفان و پیش قدمی در همه کارهای خیر و نیز حکمت و فصاحت آن بزرگواران، همه بخشی از عناصر تشکیل دهنده شخصیتی آنان است. یکی از بهترین راه‌ها برای شناسایی شخصیت معصومین علیهم السلام مطالعه سیره عملی آن بزرگواران و تامل در رفتارهای ایشان است. به نظر می‌رسد که نویسنده کتاب «دسته گل آزادی» تلاش کرده تا با غور در سیره عملی امام مجتبی (ع)، معرفی مفیدی را از این امام همام، به کودکان و نوجوانان ارائه دهد.

کد خبر 4756475 محمد آسیابانی

منبع: مهر

کلیدواژه: امام حسن مجتبی ع تاریخ اسلام تازه های نشر کتاب و کتابخوانی معرفی کتاب ترجمه ادبیات جهان رایزنی فرهنگی اربعین 98 اربعین حسینی نمایشگاه کتاب فرانکفورت ادبیات بازار نشر تجدید چاپ معرفی نشریات انقلاب اسلامی ایران گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۴۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند

به گزارش صدای ایران از فارس؛ ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (جمعه) هفتم اردیبهشت ماه با انتشار فیلمی از برخورد خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با اساتید حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا عنوان کرد: انتشار تصاویر تأسف‌بار از برخورد خشن پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی فلسطین و معترض به سیاست حمایتی آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی، فاصله بین شعار و عمل در رفتار دولت آمریکا را در معرض قضاوت جهانی قرار داده است.


وی تصریح کرد: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند.


تعدادی از دانشگاه‌های آمریکا این روز‌ها شاهد برگزاری اعتراضات و تجمعات دانشجویان در حمایت از مردم فلسطین و در مخالفت با سیاست‌های حمایتی آمریکا از رژیم صهیونیستی است.


تظاهرات اعتراضی در دانشگاه‌های کشور‌های دیگر از جمله فرانسه نیز برگزار شده است.

دیگر خبرها

  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • انتشار ۳ نمایشنامه
  • فعال مطرح یهودی: ما به یک مهاجرت دسته جمعی از «صهیونیسم» نیاز داریم
  • تأمین آب آشامیدنی پایدار برای روستای «سرپله» آبدانان
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • کنعانی: آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • رونمایی از کتاب «هنر فرازان» در برج آزادی