Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@02:47:30 GMT

کم فروشی و گرانفروشی اپراتور‌ها در ایام اربعین

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۸۵۰۰۳

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به گرانفروشی اپراتور‌ها در ایام اربعین از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواست اپراتور‌های متخلف را به سازمان تعزیرات معرفی کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، سید یاسر رایگانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا زائران اربعین شکایاتی بابت تعرفه مکالمه در خاک عراق به تعزیرات داشته اند؟ افزود: وزیر ارتباطات دو شب پیش اعلام کرد که ۲۶ میلیارد تومان به زائران اربعین برمی گرداند و ما از شخص وزیر که برای چندمین بار شفاف و واضح ورود کرد و منجر به بازگشت بخشی از این مبالغ به مشترکان شد، تشکر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت:، اما حرف ما در سازمان تعزیرات این است که مسایل شفاف شود، چون از نظر ما گرانفروشی اتفاق افتاده است و مردم هم در تماس با سامانه ۱۳۵ شکایت‌های زیادی از اپراتور‌ها با عنوان گرانفروشی داشته اند.

رایگانی افزود: اگر جلوی این تخلف‌ها گرفته نشود شاهد تکرار آن خواهیم بود و به همین علت درخواست اعلام فهرست متخلفان را به تعزیرات داریم.

وی گفت: برای اینکه رفتار‌های وزیر ارتباطات نهادینه شود و قائم به حضور شخص وی نباشد، بهتر است تخلف اپراتور‌ها به سازمان تعزیرات ارجاع شود چرا که ما هم باید جوابگوی اعتراض‌ها و شکایت‌های مردم باشیم؛ چون زائران معتقدند حجم بسته‌ها در مقایسه با مبلغ پرداختی کم بوده است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی درباره اظهارنظر مسئولان اپراتور‌ها که اعلام کرده بودند، هیچ تخلفی صورت نگرفته است؟ افزود: ما این گفته آن‌ها را که این مبلغ ۲۶ میلیارد تومان در راستای تکریم زائران اربعین برمی گردانیم، قبول نداریم؛ نارضایتی زائران از عملکرد اپراتور‌ها بسیار زیاد است و کم فروشی و هم گران فروشی رخ داده است و در هر دو صورت باید با اپراتور‌های متخلف برخورد شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: همایون شجریان سعد حریری اسحاق جهانگیری جنبش عدم تعهد طرح ملی مسکن خانه پدری تابناک تعزیرات حکومتی اپراتورهای موبایل همایون شجریان سعد حریری اسحاق جهانگیری جنبش عدم تعهد طرح ملی مسکن خانه پدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۵۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در دومین جلسه کمیته اقدام مشترک ستاد تنظیم بازار استان اعضا بر لزوم کیفی سازی نظارت‌ها بر واحد‌های خرده فروشی و تشدید بازرسی‌ها بر واحد‌های تولیدی تاکید کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در حاشیه این جلسه گفت: در این جلسه نمایندگان سازمان‌های صمت، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف گزارش‌های عملکرد بازرسی‌های صورت گرفته از سوی دستگاه‌های خود را ارائه کردند.

نوراللهی افزود: بر اساس قانون انتزاع نظارت و بازرسی برواحد‌های خرده فروشی از سازمان جهاد کشاورزی به سازمان صمت انتقال یافت و امید است کیفی سازی بازرسی‌ها وتشدید نظارت‌ها در دستور کار قرار گیرد.

دبیر این جلسه نیز گفت: در حوزه تشکیل پرونده‌های بازرسی مهم ملی جایگاه خوبی در کشور نداریم و امید است با همکاری دستگاه‌های نظارتی بتوانیم علاوه بر نظارت بر واحد‌های خرده فروشی، بازرسی‌های ویژه از واحد‌های تولید و بنکداری‌های عرضه کننده کالا‌های اساسی مردم که نقش بازدارنده در بروز تخلفات دارد، داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • گران‌فروشی چه مجازاتی دارد؟