Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت کشتی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: تیم کشتی نیروهای مسلح کشورمان در مسابقات ارتش‌های جهان (المپیک سیزم 2019) موفق به کسب مقام دومی در رشته آزاد و فرنگی شد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار محمد شرفی در حاشیه مراسم استقبال از کشتی‌گیران آزاد و فرنگی کار تیم کشتی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعزامی به مسابقات ارتش‌های جهان (المپیک سیزم 2019)  اظهار داشت: این قهرمانی نه فقط مختص قوای نظامی و نیروهای مسلح، بلکه متعلق به همه ملت ایران اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر ضرورت بسط و گسترش فعالیت‌های ورزشی با هدف ارتقاء سلامت روح و جسم کارکنان، ادامه داد: یک پلیس مقتدر باید از لحاظ روحی و جسمی سرآمد باشد؛ چرا که لازمه تأمین نظم و امنیت یک جامعه در گرو سلامت کارکنان است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا، توجه به امر ورزش و تندرستی را در کاهش ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی تاثیرگذار دانست و یادآور شد: هرچه در ورزش سرمایه گذاری کنیم، بیشتر به کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی نزدیک می‌شویم.

وی با بیان اینکه در تیم آزاد "محمد حسین محمدیان" در وزن 97 کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا، "یدالله محبی" در وزن 120 کیلوگرم مدال نقره و "احمد بذری" در وزن 86 کیلوگرم مدال برنز را کسب کردند، اظهار داشت: در تیم فرنگی "پژمان پشتام" در وزن 77 کیلوگرم و "امین میرزازاده" در وزن 130کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز این دوره از مسابقات شدند.

رئیس هیئت کشتی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پایان ضمن تقدیر از تمامی دست اندرکاران آماده سازی، اعزام و پشتیبانی کاروان کشتی اعزامی به مسابقات المپیک سیزم و تمامی مدال آوران و افتخارآفرینان، گفت: با برنامه‌ریزی مدون، برپایی اردوهای آماده‌سازی و حمایت همه جانبه فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران توانستیم موفق به کسب مقام دوم در دو رشته کشتی آزاد و فرنگی ارتش‌های جهان (المپیک سیزم 2019) شویم.

گفتنی است؛ مسابقات ارتش‌های جهان "المپیک سیزم" در شهر "ووهان" چین برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی كشتي فرنگي كشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۵۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ای شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، در جریان برگزاری مرحله نهایی رقابت ماده پرتاب چکش مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر دلی در کشور امارات در حال برگزاری است،مهدی هفت چشمه پرتابگر جوانان و خوش آتیه کشورمان موفق شد در جایگاه دوم قرار گیرد و مدال نقره این دوره از مسابقات را کسب نماید.

بر همین اساس هفت چشمه موفق شد با پرتابی به مسافت ۶۶.۶۴متر و فقط ۶ سانتیمتر کمتر نسبت به نفر نخست در جایگاه دوم بایستد.

همچنین علی سروری دیگر نماینده کشورمان در این مسابقات نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت و دستش از کسب مدال کوتاه ماند.

کد خبر 6089384

دیگر خبرها

  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • فقط ۱۰ درصد توان نظامی «وعده صادق» عملیاتی شد
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ گرفت
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ای شد
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند