Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا در با تداوم فعالیت بارشی در کشور امروز (۴ آبان ماه) در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، جنوب اردبیل، گیلان، مازندران،کردستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، قم، همدان، مرکزی، چهارمحال وبختیاری، کهگیلویه وبویراحمد، اصفهان، یزد، خوزستان، شمال بوشهر، شمال فارس، خراسان رضوی و خراسان جنوبی و فردا (۵ آبان ماه) در استان‌های آذربایجان غربی، جنوب آذربایجان شرقی، جنوب اردبیل، کردستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، شمال سمنان، قم، همدان، مرکزی، شمال کرمانشاه، لرستان، اصفهان، یزد، چهارمحال وبختیاری، کهگیلویه وبویراحمد، خوزستان، شمال بوشهر، شمال فارس، خراسان جنوبی و جنوب خراسان رضوی بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرایط جوی پس فردا (۶ آبان ماه) در جنوب آذربایجان غربی، جنوب آذربایجان شرقی، کردستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، قم، همدان، مرکزی، اصفهان، یزد، کرمانشاه، لرستان، چهارمحال وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شمالی فارس، نیمه شمالی بوشهر، خوزستان، ایلام، کرمان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی برقرار خواهد بود.

بر اثر این شرایط آبگرفتگی معابر عمومی، بالا آمدن سطح رودخانه‌ها، اختلال در تردد شهری و مه آلود شدن جاده‌های کوهستانی پیش‌بینی می‌شود بنابراین انجام احتیاط لازم هنگام تردد و توقف در حاشیه مسیل‌ها، رودخانه‌ها و مناطق کوهستانی و انجام اقدامات پیشگیرانه توصیه می‌شود.

سازمان هواشناسی همچنین با صدور اخطاریه‌ای از آغاز وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج از پس فردا (۶ آبان‌ماه) در دریای عمان به ویژه مناطق شرقی آن خبر داد و اعلام کرد این وضعیت تا اواخر وقت چهارشنبه (۸ آبان ماه) ادامه می‌یابد و موجب افزایش ارتفاع موج بین ۲.۵ تا چهار متر و احتمال خسارت به تاسیسات دریایی و ساحلی می‌شود.

بر این اساس انجام اقدامات پیشگیرانه و جلوگیری از هرگونه تردد دریایی توصیه می‌شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۵۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اعلام کرد: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی و آخرین تصاویر ماهواره‌ای، از امروز چهارشنبه به تدریج سامانه بارشی وارد استان می‌شود و از نظر وضعیت دمایی نیز تا پایان هفته دما به طور نسبی در استان افزایش می‌یابد.

دیروز هم در برخی مناطق استان به ویژه در نواحی غربی و جنوبی بارش پراکنده باران و باد رخ داد و امروز هوای بیشتر مناطق استان ابری است.

آذربایجان شرقی منطقه‌ای سردسیر و کوهستانی است و از لحاظ تقسیم بندی‌های اقلیمی جزو مناطق نیمه خشک به حساب می‌آید.

آب و هوای این استان به طور کلی سرد و خشک است ولی به علت تنوع توپوگرافیکی از اقلیم‌های متفاوتی برخوردار است.

 

دیگر خبرها

  • هشدار؛ تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور از فردا تا دوشنبه!
  • تداوم بارش‌ها در جنوب غرب خوزستان
  • هشدار نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • هشدار هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی و آبگرفتگی معابر
  • تداوم بارش‌ها در خوزستان
  • تداوم بارش‌ها در ۱۷ استان | ورود سامانه بارشی جدید به کشور از دوشنبه
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در ایلام
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در خوزستان تا هفته آینده
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۲؛هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی