Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکیبا، از آغاز برداشت ۸۰۰ هزار تن محصول قلمه نیشکر خبر داد و گفت: اکنون در حال برداشت این مقدار قلمه نیشکر از سطح ۹ هزار و ۶۰۰ هکتار از زمین های میرزا کوچک خان در شهرستان خرمشهر هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «ستار شکیبا» در آیین شکرانه برداشت نیشکر از مزارع شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان خرمشهر، اظهار کرد: پس از 2 سال بحران و ایجاد آسیب جدی در بخش عمده ای از زمین های کشت شده خوشبختانه با مدیریت به موقع امسال به محصول خوبی دست پیدا کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان از برداشت بیش از 800 هزار تن قلمه نیشکر خبر داد و افزود: اکنون در حال آمادگی برای برداشت این مقدار قلمه نیشکر از سطح 9 هزار و 600 هکتار از زمین های میرزا کوچک خان در شهرستان هستیم.

 

وی تصریح کرد: پیش بینی می شود طی 100 روز کاری عملیات برداشت به پایان برسد و بیش از 80 هزار تن شکر نیز تولید شود.

 

شکیبا به کاهش سموم و استفاده از روش های علمی در سه بخش کاشت، داشت و برداشت اشاره کرد و یاد آور شد: با به کارگیری از روش های نوین صرفه جویی در مصرف آب، ارتفاع ساقه های نیشکر به 260 سانتی متر رسیده که این نیز یک رکورد محسوب می شود.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه مسجد خطبه نماز جمعه کانون های مساجد ماه صفر اربعین حسینی پیاده روی اربعین اردبیل نیشکر برداشت محصول شهرستان خرمشهر کشت و صنعت منطقه آزاد اروند شکرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۱۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت کلزا از مزارع  گيلانغرب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، مدیر جهاد کشاورزی گیلانغرب  گفت: پیش بینی می‌شود با میانگین تولید دو تن در هر هکتار بیش از هزار و ۳۰۰ تن کلزا از مزارع  شهرستان گیلانغرب برداشت شود.  
ولی‌پور افزود: این میزان برداشت نسبت به سال گذشته  یک ونیم برابر بیشتر است.  
 

دیگر خبرها

  • حیوانی که دایناسور‌ها در کنار آن کوچک به نظر می‌رسند!
  • نیمی از ۱۴ هکتار باغ گوجه سبز سرخه سامانه آبیاری نوین دارد
  • عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • سطح زیرکشت کلزا در آذربایجان‌غربی ۲ برابر شد/پیش‌بینی برداشت حدود ۱۲ هزار تنی
  • پیش بینی برداشت ۲۰۰۰ تن سیب زمینی در ایرانشهر
  • کشت نیشکر در ۲۹ هکتار از زمین‌های کشاورزی گیلان
  • صادرات اقلام فروشگاهی به کوبا/ نوسازی ۱۶۰ کارخانه نیشکر در کوبا
  • آغاز برداشت کلزا از مزارع  گيلانغرب
  • برداشت محصول از مزرعه طــرح مــقـایـســه گندم در هندیجان