Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید رازانی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: باتوجه به وصول بخش نامه ای از سوی دادستانی کل کشور در خصوص استفاده از ظرفیت پلیس محله برای همکاری و مشارکت مردم در امر پیشگیری از سرقت قرار است جلسه با فرماندهی انتظامی لرستان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه پیرامون ایجاد پلیس محله در این نشست بحث و گفتگو خواهد شد، تصریح کرد: امروزه مشارکت مردم در پیشگیری از وقوع جرم و تامین امنیت مبحثی بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان خرم‌آباد با تاکید بر اینکه پلیس محله از شاخص ها و زمینه هایی است که می تواند در راستای تامین امنیت و پیشگیری از جرایم مورد توجه قرار گیرد، افزود: امیدواریم مردم کمک کنند تا بتوانیم از ظرفیت پلیس محله که در قالب شرکت های انتظام سازماندهی خواهند شد برای پیشگیری از وقوع جرم استفاده کنیم.

رازانی خاطرنشان کرد: پلیس محله با گشت زنی و همکاری با کلانتری محله می تواند در پیشگیری از وقوع انواع جرایم کمک کننده باشد.

کد خبر 4757062

منبع: مهر

کلیدواژه: دادستانی خرم آباد پلیس اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران ایلام گرگان سانحه تصادف قزوین بارش باران شهرکرد خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان زائران اربعین بازگشت زائران اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۴۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد+مصاحبه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، به منظور آشنایی با مناسک حج همایشی امروز یکشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه در بروجرد برگزار شد.

مدیر کل حج و زیارت لرستان گفت: امسال یک هزار و ۲۱۰ زائر در قالب ۸ کاروان از لرستان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

سیدحمید مصطفایی افزود: از شهرستان بروجرد نیز امسال ۳۲۰ نفر در قالب دو کاروان به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد+مصاحبه
  • تشکیل سالانه ۶۰ هزار پرونده قضایی در وزارت نیرو
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • تشکیل کارگروه مشترک پلیس و شهرداری، برای رفع نواقص نقاط پرتصادف تهران
  • لزوم الصاق پیوست‌های فرهنگی و امنیتی در طرح تفصیلی شهری
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • بیش از ۹۰ درصد جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد