Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:پیامبر(ص) درزمینهٔ حکومت،رهبری، مدارا و مردم‌داری،عدالت‌گستری، محبت و دلجویی، احترام و تکریم مردم یک الگوی تمام‌عیار انسانی اسلامی آسمانی برای همیشه از خود نشان دادند. ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

آیت‌الله سید احمد حسینی خراسانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم،اظهار داشت:وجود عزیز و مبارک و سراسر خیروبرکت پیامبر(ص) که خداوند در قرآن او را به‌عنوان رحمت للعالمین معرفی کرده است و اخلاق بزرگ ایشان رابه عنوان وَإِنَّكَ لَعَلىٰ خُلُقٍ عَظیمٍ موردستایش قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش برای حاکمیت دین و مبارزه با دشمنان اسلام مهم‌ترین رسالت پیامبر(ص) است

وی افزود:خداوند در قرآن کریم پیامبر(ص) را سرمشق و اسوه همه انسان‌ها در طول تاریخ قرار داده است و به قول امیرالمؤمنین(ع) همه دوران زندگانی رسول گرامی اسلامی از روزی که متولد شدند یکپارچه مجاهدت و تلاش درراه حاکمیت دین و گسترش احکام خدا و پیاده شدن فرهنگ دینی و مبارزه با بدخواهان و دشمنان اسلام بوده است.

در عزای خاتم پیامبران(ص) دارالمومنین همدان به سوگ نشستبرکات و ثمرات عصر ظهور در روایاتی از پیامبر(ص) و امام حسن(ع)ماجرای طلب حلالیت پیامبر(ص) از مردم به روایت رهبر انقلاب

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد:امیرالمؤمنین(ع) تأکید کردند از روزی که پیامبر(ص) به رسالت مبعوث شدند تاروزی که زنده بودند و از روزی که از دنیا رفتند  تا امروز که من زنده هستم یک روز آرام نداشتم و همه زندگی من شبانه‌روز فداکاری درراه اسلام بوده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به وفاداری یاران رسول خدا عنوان کرد:امت اسلام همچون اصحاب پیامبر(ص) و یاران فداکار ایشان همچون حمزه سیدالشهدا(ع) و جعفر طیار در همه توان در خدمت پیامبر(ص) بودند.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد:زنان ،مردان، پیران و جوانان باجان و مال و همه امکانات در خدمت پیامبر(ص) قرار گرفتند و رسول اکرم با داشتن چنین یاران فداکار که در رأس آن‌ها جان و روح و قلبشان   امیرالمؤمنین(ص) حضور داشت، تمدن عظیم دینی اسلامی و انسانی را بناگذاری کردند و در سایه این تمدن توانستند عظمت دین خدا را به جهانیان نشان دهند.

آیت‌الله حسینی خراسانی گفت:پیامبر(ص) درزمینهٔ حکومت،رهبری، مدارا و مردم‌داری،عدالت‌گستری، محبت و دلجویی، احترام و تکریم مردم یک الگوی تمام‌عیار انسانی اسلامی آسمانی برای همیشه از خود نشان دادند.

وی با تأکید بر اینکه همه جهانیان در برابر عظمت و دین و آئین رسول خدا بهت‌زده وی را موردستایش قراردادند،گفت: رسول اکرم(ص) در ماه وسال های آخر عمر بابرکتشان برای مردم از مرگ خود خبر دادند و فرمودند که به‌زودی از میان شما خواهم رفت ولی نگرانم که پس از مرگ من پشت به اسلام کرده و به دوران جاهلیت بازگردید و این مسیر عزت و سعادت را قدرتمندانه منسجم  پشت سرکسی که شایسته رهبری است ادامه ندهید.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد:یکی دیگر از دغدغه‌های رسول خدا قرآن و عترت بود و فرمود پس از من از قرآن به‌عنوان حب الله المتین و از عترت من به‌عنوان مشعل‌های فروزان هدایت راه و  رهبران دلسوز و لایق بشریت فاصله نگیرید که دچار خسارت می‌شوید.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود:با همه اخطار و هشدارهای جدی و به موقعی که خداوند در قرآن کریم داده بود و با همه هشدارهایی که پیامبر(ص) داد و علی‌رغم همه دغدغه‌ها و نگرانی‌هایی که رسول اکرم(ص) داشتند ولی متأسفانه انسجام و اتحاد لازم میان پیروان ایشان حفظ نشد و امت دچار اختلاف شدند.

جامعه اسلامی از دوران پس از رحلت پیامبر(ص) عبرت بگیرد

استاد حوزه علمیه عنوان کرد: امت اسلامی و ملت بزرگ انقلابی و عزیز و بزرگ ایران توجه داشته باشند که آن خطر و آسیب‌هایی که حرکت و خدمات پیامبر(ص) و دستاوردهای خون شهیدان و مجاهدت سرداران بزرگی همچون حضرت حمزه و جعفر طیار و دیگر بزرگان را تهدید کرد و به مخاطره انداخت امروز هم اگر بیداری و هوشمندی و بصیرت لازم برای حفظ ارزش‌های اسلامی نباشد، ممکن است مجاهدت‌های 40 ساله ملت عزیز و ثمرات خون جوانان و شهیدان و فداکاری‌های خانواده‌های شهدا و مجاهدت‌ها و زحمات سخت و دشوار رهبری نظام جمهوری اسلامی به مخاطره بیفتد و همان خطری که نهضت و بعثت و حرکت پیامبر(ص)را تهدید می‌کرد ممکن است ما را تهدید کند.

آیت‌الله حسینی خراسانی با تأکید بر لزوم عبرت گرفتن از دوران پس از پیامبر(ص) گفت: ملت باید هوشمندانه مراقب باشند و مسئولین مراقبت کنند تا مبادا براثر رواج نفوذ و نفاق و گسترش تملق و روی کار آمدن افراد نالایق و ناشایست و تلاش و توطئه نقشه‌های شوم دشمنان خدای ناخواسته آنچه بر اسلام پس از پیامبر(ص) آمد بر سر اسلام و ارزش‌ها پیش بیاید.

وی افزود:با توجه به عظمتی که رسول خدا ایجاد کرده بود کار به‌جایی رسید که پس از رحلت پیامبر(ص) ابوسفیان بر سر مزار حمزه سیدالشهدا حضور پیدا کرد و با نوک عصا به قبر کوبید و فرمود ای حمزه ببین آن دینی که برای حاکمیت آن خون‌دل خورده و مشکلات را تحمل کردی چگونه بازیچه دست کودکان ما شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد:همه باید به هوش و بیدارباشیم و همه افرادی که تعلق‌خاطر به انقلاب اسلامی و ایران و خون مقدس شهدا دارند به گوش باشند تا مبادا چنین حادثه تلخ و ناگوار و مصیبت بزرگی انقلاب اسلامی را تهدید کند.

مهم‌ترین عامل موفقیت ملت ایران اتحاد و حرکت در مسیر رهبری است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد:همه باید متحد و منسجم و ید واحد پشت سر رهبری عزیز و حکیم  انقلاب این مسیر که دیانت و حفظ ارزش‌ها و حاکمیت دین است را ادامه داده و همان‌گونه که قدرتمندانه پیش آمدیم قدرتمندانه ادامه داده و از دوران پس از رحلت رسول اکرم(ص) عبرت بگیریم.

گفت‌وگو از سید احمد نجفی اردبیلی

انتهای پیام/ ع

R7854/P/S6,62/CT2

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۴۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم نکوداشت ششمین سالگرد ارتحال آیت الله مهمان‌نواز امام جمعه فقید بجنورد و نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

این آئین با سخنرانی آیت الله فیاضی نماینده فعلی مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنج‌شنبه در حرم امام زاده سیدعباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد برگزار می‌شود.

کد خبر 6087282

دیگر خبرها

  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود