Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر کریمی در گفت و گو با خبرنگار مهر، در انتقاد به اظهارات رئیس جمهور در خلق دو قطبی های جدید سیاسی اظهارداشت: به نظر می رسد دولت اقای روحانی در صحنه عمل نتوانسته است دستاوردهای قابل توجهی ارائه کند لذا رئیس جمهور به دنبال دو قطبی سازی جامعه است.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در آستانه انتخابات مجلس جریان های حامی دولت حرفی برای گفتن ندارند و خسارت عظیمی به اقتصاد ملی وارد شده و فرصت سوزی های بزرگی در عرصه اقتصادی و بین المللی رقم زده اند که موجب نارضایتی گسترده در میان مردم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تلاش دولت برای  فرار از پاسخگویی با ایجاد جنگ روانی و دوقطبی سازی گفت: دولت با دوقطبی سازی و جنگ روانی به دنبال این است که اذهان مردم را از واقعیت ها منحرف کند، دوگانه جنگ و صلح، جنگ و مذاکره، تقابل و تعامل، نمایانگر رویکرد دولت در ایجاد جنگ روانی است.

کریمی با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور در دوگانه سازی صلح امام حسن و قیام امام حسین گفت: کسی که موضوع صلح امام حسن را در مقابل قیام امام حسین قرار می دهد باید بداند صلح امام حسن زمانی واقع شد که جریان نفوذ در میان خواص گسترش یافت و در واقع صلح به امام حسن تحمیل شد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: امروز هم این جریان تلاش دارد رویکرد سازش و مذاکره ذلت بار را به مردم تحمیل کند اما ملت ایران با بصیرت و گرفتن درس عبرت از سال های گذشته و بی اعتمادی به غرب این استدلال ها را نخواهند پذیرفت.

وی تصریح کرد: آنچه برای ملت مهم است، اتخاذ رویکرد مقاومت با اتکا و توانمندی داخلی و بهره گیری از دیپلماسی بین المللی با حفظ اصول است. مقاومت ملت ایران موجب شده آمریکا تا به امروز به اهدافش نرسد.

وی اظهار داشت: در استانه انتخابات افراد و جریاناتی تلاش می کنند فضای امن کشور را بر هم بزنند و فتنه جدیدی را در آستانه انتخابات رقم بزنند. با توجه به فتنه هایی که در کشورهای منطقه به راه افتاده به نظر می رسد دست های مرموزی به کار افتاده تا دستاوردهای جبهه مقاومت مبنی بر ایجاد آرامش و ثبات در منطقه را به چالش بکشند. عده ای نفوذی در جمهوری اسلامی چنین تلاش هایی را آغاز کرده اند که ان شاءالله به ثمر نخواهد رسید.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۵۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتاق‌های بازرگانی برای شبکه‌سازی به دنبال گسترش ارتباطات باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حمید محمد بن سالم روز دوشنبه در آیین افتتاحیه اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا، اظهار داشت: از رئیس اتاق بازرگانی اصفهان و اعضای این مجموعه بابت میزبانی بسیار خوب تشکر می‌کنیم، باعث افتخار است که امروز در این مجمع حضور داریم، ما برای اولین‌بار است که به اصفهان می‌آییم و روز گذشته با یک اصفهان‌گردی در سطح شهر متوجه شدیم، اصفهان یکی از شهرهای زیبا برای گردشگری است.

وی گفت: در سال‌های گذشته مجمع جهانی اتاق‌های بازرگانی در دبی برگزار شد و آنجا موضوع تغییر سرویس‌های اتاق‌های بازرگانی مطرح شد، براین‌اساس ما می‌خواهیم تغییرات جدیدی به وجود بیاوریم. سرویس‌های جدید باید ایجاد شوند و سپس ارتقا یابند، ما نیاز داریم از هوش مصنوعی استفاده کنیم و به‌عنوان اتاق‌های بازرگانی باید اطمینان داشته باشیم که فعالیت‌ها نرم و روان انجام می‌شوند.

دبیرکل اتاق بازرگانی و صنایع امارات با تاکید بر اینکه در این مجمع باید توانایی کشورها را در نظر بگیریم، تصریح کرد: ما در امارات متحده عربی و در اتاق بازرگانی آمادگی کامل داریم تا تجارب دیگران را یاد بگیریم و تجارب خود را به اشتراک بگذاریم، خوشبختانه تاکنون روابط خوبی با اتاق بازرگانی ایران داشته‌ایم، اما اکنون نیازمندیم بدانیم چه قدم‌هایی باید برداشته شود تا بتوانیم مسیر را برای بخش‌های خصوصی هموار کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع گفتگوی همکاری آسیاAsia Cooperation Dialogueبا هدف ارتقای همکاری و همگرایی منطقه‌ای بین دولت‌ها و سازمان‌های منطقه‌ای آسیا در ژوئن ۲۰۰۲ در چاآم تایلند تأسیس شد و اکنون ۳۵ کشور در آن عضویت دارند. ایران در ژوئن ۲۰۰۴ به این مجمع پیوست و در سال ۲۰۰۹ به‌عنوان کشور پیشگام همکاری فرهنگی انتخاب شد. در حال حاضر ریاست این مجمع بر عهده ایران است.

کشورهای بحرین، بنگلادش، برونئی دارالسلام، کامبوج، چین، هند، اندونزی، ژاپن، کره جنوبی، لائوس، مالزی، میانمار، پاکستان، فیلیپین، قطر، سنگاپور، تایلند، ویتنام، قزاقستان، کویت، عمان، سریلانکا، بوتان، مغولستان، امارات، روسیه، عربستان، تاجیکستان، ازبکستان، قرقیزستان، افغانستان، ترکیه، نپال و فلسطین عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا ACD هستند.

کد خبر 6092332

دیگر خبرها

  • اتاق‌های بازرگانی برای شبکه‌سازی به دنبال گسترش ارتباطات باشند
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها در اصفهان
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • فصل طلایی پاسخگویی و عمل به وعده‌های شهردار به شورا و شورا به مردم رسیده است
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای و گفتمان‌سازی شعار سال تدوین شد
  • دولت اجرای قانون مدیریت واحد شهری را تا تحقق کامل دنبال کند
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است