Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - حجت اله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون به همراه جمعی از مدیران این بانک، طی سفر به اراک، از شرکت لبنیات کالبر و شرکت آونگان بازدید کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، مهدیان پس از بازدید از بخش‌های مختلف شرکت کالبر، در جمع مدیران این شرکت اظهار داشت: شرکت کالبر از واحدهای تولیدی بنام کشور است که با تولید محصولات باکیفیت، علاوه بر ایجاد اشتغال، در افزایش اعتبار صنعت لبنیات کشور سهیم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه افزود: بانک توسعه تعاون ، محصولات و خدمات خود را برای ارائه به تعاونگران و کارآفرینان ساماندهی نموده است و از طریق تأمین مالی واحدهای تعاونی و تولیدی از تولید و اشتغال ملی حمایت می‌کند.
مهدیان با تأکید بر این نکته که باوجود نظام بانکی، همه واحد تولیدی کشور باید ظرفیت تولیدی را تقویت نمایند، ادامه داد: گروه تولیدی کالبر از گروه‌های بزرگ و موفق کشور است که علاوه بر اشتغال‌زایی، نام خود را به‌عنوان یک برند در کشور مطرح کرده است و بانک توسعه تعاون نیز اعلام آمادگی می‌کند تا با بررسی راه‌های همکاری، در آینده تعاملات متعددی بین دو مجموعه ایجاد شود.
همچنین مدیرعامل شرکت کالبر؛ از کارآفرینی و ایجاد اشتغال، تولید و عرضه محصولات باکیفیت ممتاز، توجه به‌سلامت و رضایت مشتری، نوآوری، قیمت عادلانه، تنوع سبد تولید، آموزش مستمر و مداوم نیروی انسانی برای تولید محصولی ایمن و محیط کاری پویا و توسعه سهم بازارهای داخلی و خارجی به‌عنوان مهم‌ترین اهداف و ارزش‌های این شرکت نام برد و همکاری با بانک توسعه تعاون را درزمینهٔ‌های گوناگون مثمر ثمر دانست. وی در جریان این بازدید گزارشی از تاریخچه شرکت، امکانات تولید، برنامه‌های توسعه‌ای و آتی این شرکت ارائه کرد.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون همچنین در بازدید از شرکت آونگان گفت: فعالیت شرکت آونگان که با تکیه به سرمایه انسانی، تولید نبشی، تیر، تولیدات مونتاژ، گالوانیزه، تیرهای مشبک و مدور و برج‌های انتقال نیروی شهری و بین‌شهری را انجام می‌دهد ستودنی است. وی افزود: مدیران این مجموعه تولیدی که توانسته‌اند برای نیروهای ماهر، به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد کنند گام مهمی درراه اعتلای سطح تولید ملی برداشته‌اند.
وی بابیان این نکته که رابطه دوسویه با چنین مجموعه‌هایی برای بانک توسعه تعاون افتخار محسوب می‌شود، آمادگی کامل این بانک را برای ارائه خدمات تخصصی به این شرکت اعلام کرد.
مهدیان تصریح کرد: بانک توسعه تعاون این آمادگی را دارد که با توجه به مزیت‌های خود درزمینه محصولات بانکی و زیرساخت‌های الکترونیک، توسعه روابط دوسویه را با این شرکت گسترش دهد.
مدیرعامل گروه آونگان نیز در این جلسه، حضور مدیران ارشد بانک توسعه تعاون را در محل فعالیت‌های این گروه به فال نیک گرفت و آن را فتح بابی برای تقویت همکاری‌های فی‌مابین ارزیابی کرد.
گفتنی است در این دیدارها علی وفایی مدیر شعب استان مرکزی و حجت اله شمس رئیس اداره حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون، مهدیان را همراهی کردند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۵۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد گفت: از ابتدای امسال با اتمام بهره برداری آزمایشی از این تصفیه خانه آب ، بهره برداری عملیاتی از آن شروع شده است. 
 
او افزود: ظرفیت کلی این تصفیه خانه ۲۱ هزار متر مکعب در شبانه روز است که در حال حاضر امکان تصفیه ۱۴ هزار متر مکعب فاضلاب در شبانه روز فراهم شده است. 
 
مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد با بیان اینکه توسعه شبکه و ساخت تصفیه خانه شهر میبد و بهره برداری از آن بر عهده شرکت پترو فرایند کرخه به عنوان سرمایه گذار خصوصی است، ادامه داد: با بازچرخانی پساب تصفیه شده و استفاده آن در بخش‌هایی از قبیل صنعت می‌توان میزان برداشت آب از سفره‌های زیرزمینی را کاهش داد. 
 
شایان ذکر است در شهر میبد بیش از ۲۵۰ کیلومتر شبکه جمع آوری و خطوط انتقال فاضلاب اجرا و بیش از هشت هزار انشعاب فاضلاب نصب شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون
  • تعاونی های تولیدی، محور اقدامات بخش تعاون هستند
  • تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه اصفهان
  • مدیرعامل بانک ملی:کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • «ثمسکن» باید برندی توسعه‌گر شناخته شود
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد