Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، فردی خلاق ابزاری کارامد برای بیرون کشیدن خودرو از چاله‌های گلی و برفی طراحی کرده است. این ابزار که ظاهری بسیار ساده دارد همانند یک کمربند به دور چرخ‌های خودرو بسته شده و مانند محرکی قدرتمند خودرو را از گودال به بیرون هدایت می‌کند.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

بیشتر بخوانید: بلایی که باد شدید بر سر کارگران آورد + فیلم

 

انتهای پیام/

وسیله ای ساده برای خارج کردن خودرو از گودال گلی + فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۵۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۲۵۳ میلیارد تومانی بارش‌های اخیر به کشاورزی کرمانشاه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از وارد آمدن خسارت ۲۵۳ میلیارد تومانی به بخش کشاورزی استان در بارندگی‌های شدید اخیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی چاله‌چاله امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق بررسی اولیه و گزارش مدیران شهرستانی و مراکز خدمات کشاورزی، در پی بارش‌های شدید و تگرگ روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه، خسارت ۲۵۳ میلیارد و ۲۲۵ میلیون تومانی به زیر بخش‌های کشاورزی استان وارد آمده است.

وی افزود: بر اساس برآوردهای صورت گرفته ۳۰ هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی زراعی استان شامل مزارع گندم، جو، کلزا و نخود در اثر بارندگی‌های شدید اخیر خسارت دیده‌اند که برآورد اولیه خسارت وارده به این اراضی حدود ۲۳۹ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه اضافه کرد: در بارندگی‌های چند روز اخیر ۸۵ هکتار از باغات زیتون، انگور و گوجه سبز استان هم خسارت بیش از ۶.۲ میلیارد تومانی دیده‌اند.

چاله چاله با بیان اینکه دامپروری استان هم در بارندگی‌های اخیر دچار خسارت شده است، تصریح کرد: در این بارش‌ها ۳۴ رأس دام سبک و سه سر اسب تلف شده و سه واحد دامداری روستایی خسارت دیده‌اند که مجموع خسارت وارد شده در این بخش هم بیش از ۲.۵ میلیارد تومان ارزیابی می‌شود.

وی با بیان اینکه تأسیسات زیربنایی بخش آب و خاک نیز در بارندگی‌های اخیر متحمل خسارت شده است، گفت: خسارت این بخش هم پنج میلیارد تومان برآورده شده است.

بارش‌های شدید اواسط فروردین امسال هم ۵۷۷ میلیارد تومان به بخش کشاورزی استان خسارت وارد کرده بود.

کد خبر 750842

دیگر خبرها

  • حقوق یک کارگر ساده در ایران خودرو چند؟!
  • وارد آمدن خسارت بیش از ۲۵۳ میلیارد تومانی به بخش کشاورزی
  • واقعیت فرونشست زمین در دریاچه مهارلو از دریچه دوربین مهر؛
  • حقوق یک کارگر ساده در ایران خودرو اعلام شد / رقم را ببینید
  • خسارت ۲۵۳ میلیارد تومانی بارش‌های اخیر به کشاورزی کرمانشاه
  • حفر گودال ١٥ متری برای کشف اشیاء تاریخی؛ ۳ نفر دستگیر شدند
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • حفر گودال ۱۵ متری برای کشف اشیای تاریخی موجب دستگیری ۳ نفر شد
  • راه بیرون آمدن از سیاه چاله جمعیتی قدردانی از جامعه مامایی است
  • لزوم مبارزه با بیماری زنگ زرد را در مزارع گندم و جو