Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العراقیه؛ سرلشکر عبدالکریم خلف، سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق گفت: تلاش می کنیم در عین اینکه تظاهر کنندگان مطالبات خود را مطرح می کنند، از خشونت و خسارت به اموال عمومی و خصوصی جلوگیری شود.

سخنگوی فرمانده کل نیرو‌های مسلح عراق افزود: همه ی نیرو‌های امنیتی و انتظامی تلاش می‌کنند تظاهر کنندگان بتوانند دور از خشونت، مطالبات خود را مطرح کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما تلاش می‌کنیم از خشونت و خسارت به اموال عمومی و خصوصی جلوگیری کنیم. ما هرگز برای پراکندن تظاهرات مسالمت آمیز دخالت و تلاش نخواهیم کرد. از هر دو طرف شهیدانی بر جای مانده است، هم از تظاهرکنندگان و هم از نیرو‌های امنیتی.

وی تاکید کرد ۹۵ درصد تظاهر کنندگان بیگناه و مسالمت جو هستند. برخی تلاش کرده اند وارد سازمان‌ها و ساختمان‌های دولتی مانند ساختمان‌های امنیتی، حیاتی و خدماتی شوند. ما اجازه نمی‌دهیم کسی وارد این ساختمان‌ها شود، زیرا به نفع معترضان و هیچ کس نیست که کسی وارد این ساختمان‌ها شود.

عبدالکریم خلف با اشاره به زخمی شدگان گفت: ۲۳۳ نفر در تظاهرات روز‌های گذشته زخمی و در بیمارستان‌ها بستری شدند و البته همه مرخص شدند و فقط ۲۷ نفر همچنان در بیمارستان‌ها مانده اند. این تعداد نشان می‌دهد که نیرو‌های امنیتی تا حد بسیار زیادی صبوری کرده اند. شمار زخمی شدگان همچنین نشان می‌دهد که تظاهرکنندگان با آگاهی رفتار کرده اند. یک پدیده عجیب این است که ۴۰ مدرسه در الکرخ به تظاهرات پیوستند و این نقض آشکار قوانین آموزش و پرورش و حقوق کودکان است و مسببان باید در برابر قانون پاسخگو باشند.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تظاهرکنندگان خشونت خسارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۶۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس که به تازگی ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال را خریداری کرده است، امروز (سه‌شنبه) ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان تیم فوتبال استقلال را پرداخت کرد.

بیشتر بخوانید: نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال

این شرکت همچنین ۱۰ درصد از مطالبات کادر فنی و اعضای تیم را پرداخت کرد.

تیم استقلال از ساعت ۱۷ فردا (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف تراکتور می‌رود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229034 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • کاریکاتور/ خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان معترض؛ وقتی آزادی بیان می‌میرد
  • رسانه های غربی می خواهند پیروان اهل‌بیت را خشونت‌طلب معرفی کنند
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • چگینی: حیف که بازی بدون تماشاگر است
  • خشونت با دانشجویان ذات اصلی آمریکا را نشان داد
  • برخورد خشونت‌بار پلیس فرانسه با دانشجویان حامی فلسطین در «سوربون»
  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • موعود شمخانی کیست؟
  • اعیاد یهودی؛ بهانه‌ای برای خشونت و تشدید شهرک‌سازی صهیونیست‌ها در قدس