Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کردستان، مراسم قرائت زیارت پیامبر اعظم(ص) در سالروز رحلت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با همکاری دفتر نماینده ولی‌فقیه استان و با حضور مردم این شهرستان امروز، پنجم آبان ماه در مسجد جامع شهرستان سنندج برگزار شد.
کامل گلباغی، مسئول واحد قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در این مراسم اظهار کرد: مراسم معنوی زیارت‌نامه پیامبر اعظم (ص) هرسال به‌منظور آشنایی بیش‌ازپیش مردم باشخصیت گهربار نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) در مسجد جامع سنندج برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه اقشار مختلف مردم اعم از روحانی، بازاری، فرهنگی، نیروهای نظامی و انتظامی در این مراسم حضور پیدا کردند، افزود: کتاب زیارت‌نامه پیامبر اعظم (صلی‌الله علیه و آله و سلم) بین شرکت‌کنندگان این مراسم توزیع‌شده است.
گلباغی بیان کرد: امروزه یکی از مهم‌ترین رسالت‌های مسئولان و نخبگان جامعه این است که جوانان و نوجوانان را با ابعاد مختلف شخصیت پیامبر اکرم(ص) این اسوه حسنه و نمونه انسان کامل آشنا کنند.
مسئول واحد قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان یادآور شد: تأسی از سیره علمی و عملی پیامبر اکرم(ص) و خاندان عصمت و طهارت(ع) موجب سعادت انسان در دنیا و آخرت می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۶۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگی دیدنی از شهر سنندج + فیلم

در سال ۱۳۹۷ شورای فرهنگ عمومی استان کردستان، ۶ اردیبهشت‌ را به نام روز سنه (روز سنندج) تصویب کرد.   ششم ماه گولان(اردیبهشت)، سالروز دستور شاه صفی به حاکم کردستان سلیمان خان اردلان برای ساخت شهر سنندج است.   روز سنه یادآور پیشینه تاریخی، فرهنگ، تمدن و اصالت مردمی است که مردمانی قهرمان را پرورانده و آوازه جهانی پیدا کرده اند.   سنندج به شهر هزار تپه، شهر مسجد و مناره، پایتخت دف جهان، پایتخت نوروز، شهر خلاق موسیقی یونسکو، پایتخت کتاب ایران و عناوین و القابی خوانده می‌شود که همه اینها شاخصه‌های منحصربه‌فرد این شهر است.

برای گرامیداشت این روز  یک هفته (از ۶ تا ۱۳ اردیبهشت) برنامه‌های فرهنگی و هنری برای عمومی اجرا می شود و همه ی مردم تولد سنه را جشن می گیرند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • نماهنگی دیدنی از شهر سنندج + فیلم
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان