Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  سیدحبیب الله موسوی بخشدار معمولان اظهار کرد: سیلاب و بالا آمدن آب رودخانه‌های فصلی در اثر بارندگی‌های اخیر باعث قطعی ارتباط اهالی مناطق بن لار و زیودار شد.

موسوی تصریح کرد: پل موقتی که پس از سیل فروردین ماه ۹۸ با تخریب پل ارتباطی برای ایجاد ارتباط روستا‌های طاق عباسعلی، لیت بر، کلات، کلات برآفتاب، چم حیدر و زیر انبار در بستر رودخانه بنا شده بود با بالا آمدن مادیان‌رود در بارندگی‌های اخیر، تخریب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با تخریب این پل موقت راه ارتباطی ۴۶۰ خانوار (۲ هزار و ۵۰ نفر) در این روستا‌ها قطع شد.

بخشدار معمولان یادآور شد: عرشه پل اصلی برای ارتباط این روستا‌ها از سوی راهداری شهرستان پلدختر نصب شده، اما به دلیل عدم ایجاد خاک ریز آماده رفت و آمد نیست که با نخستین بارندگی اکنون راه موقت آن‌ها تخریب شده است.

موسوی بیان کرد: راه ارتباطی ۳۰۰ خانوار روستایی با یک‌هزار و ۲۰۰ نفر جمعیت در روستای بن‌لار با تخریب پل موقت مونه در کف رودخانه بر اثر افزایش حجم آب رودخانه‌های فصلی در بارندگی‌های اخیر از بین رفت.

اوگفت: هم اکنون راه ارتباطی روستا‌های مناطق بن لار و زیودار به عنوان قطب تولید انجیر سیاه کشور قطع شده از این رو از مسوولان مربوطه و راهداری درخواست می‌شود، در نخستین فرصت پل موقت برای ارتباط این روستا‌ها احداث کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ر

سیلاب در پلدختر راه ارتباطی ۸۰۰ خانوار روستایی را قطع کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۷۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری شهرستان کوهرنگ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، فرماندار کوهرنگ با اشاره به گرفتار شدن ۸۰ خانوار عشایری شهرستان کوهرنگ در بارندگی اخیر گفت: این عشایر به‌علت رعایت نکردن تقویم کوچ و اقدام به کوچ زودهنگام در بارندگی گرفتار و دچار مشکل شدند.
اکبری افزود: نیرو‌های امدادی شهرستان کوهرنگ علاوه بر امدادرسانی، بین حادثه دیدگان مواد غذایی، پتو و چادر توزیع کردند.
وی با اشاره به بروز خسارت در برخی جاده‌های شهرستان تصریح کرد: محور ارتباطی دهستان موگویی بسته، اما بلافاصله با تلاش نیرو‌های راهداری بازگشایی شد.
فرماندار کوهرنگ با اشاره به وارد شدن خسارت به پل دره رزگه دهستان موگویی گفت: نیرو‌های راهداری هم‌اکنون در حال ترمیم این مسیر موقت هستند.
اکبری یادآور شد: به‌دنبال بارش‌های اخیر ۱۶ گروه عملیاتی از جمعیت هلال‌احمر، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران کوهرنگ راهنمایی و کمک به آسیب‌دیدگان به‌ویژه عشایر مناطق مختلف این شهرستان را برعهده داشتند.

دیگر خبرها

  • آبگیری بیش از ۸۰۰ هزارمتر مکعب از سازه‌های آبخیزداری درمیان
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • خسارت بیش از یک میلیاردی سیل به تاسیسات آب و فاضلاب شهر تفت
  • سیل بخشی از تأسیسات آب آشامیدنی مناطق روستایی خوی را تخریب کرد
  • پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان با وجود بارندگی‌های اخیر
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن
  • تگرگ موجب شکستن شیشه خودرو‌ها و منازل دُرح سربیشه شد
  • بازگشت سیلاب به «بهانگر» در داورزن و تخریب پل ارتباطی روستا
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری شهرستان کوهرنگ
  • تخریب جاده‌های بین مزارع و عشایری شهرستان آبدانان بر اثر سیلاب