Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است!» از بلاتکلیفی صدور مجوز اکران فیلمش به شدت انتقاد کرد.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا، محمدرضا شفاه تهیه‌کننده فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است!» درباره وضعیت صدور مجوز نمایش این فیلم گفت: یک سال گذشت و فراخوان سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر هم صادر شد اما هنوز سازمان سینمایی زیر بار مجوزی که خود به فیلم «دیدن این فیلم جرم است!» داده نرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تهیه‌کننده ادامه داد: در روزهای اخیر شاهد صدور مجوز نمایش فیلم «خانه پدری» پس از ۱۰ سال بودیم و از طرفی آقای طباطبایی نژاد معاون ارزشیابی و نظارت از ایستادگی سازمان سینمایی پای مجوز نمایش این فیلم گفتند و دیگران را توصیه به حرکت بر مدار قانون کردند. لازم است به ایشان یادآوری کنیم همین سازمان سینمایی مجوز ساخت فیلم «دیدن این فیلم جرم است!» را صادر کرده و چگونه است آقایانی که پای صدور مجوز مدیران ۱۰ سال قبل اینطور می ایستند پای مجوز ساختی که خودشان صادر کرده‌اند نمی‌ایستند. موضوع آنجا متناقض‌تر می‌شود که بدانیم همین چند ماه پیش و در اسفند ۹۷ معاون سابق ارزشیابی و نظارت از ما می‌خواهد از اکران نوروزی صرف‌نظر کنیم و وعده می‌دهد هر زمان دیگری که خواستیم مجوز فیلم در دست ما خواهد بود و می‌توانیم فیلم را اکران کنیم اما وقتی این تعهد سازمانی را به مدیران جدید سازمان سینمایی یادآوری می‌کنیم به بهانه اینکه این وعده مدیران پیشین بوده است از انجام تعهدشان سر باز می‌زنند.

شفاه گفت: به زعم من سازمان سینمایی حتی در اجرای شفافیت و قانون سلیقه‌ای و ناعادلانه برخورد می‌کند و اگر قرار است عدالت را درباره آثار هنری و هنرمندان اجرا کند نمی‌شود همزمان یک فیلم را پس از ۱۰ سال رفع توقیف کنید اما خودتان توقیف کننده یک فیلم تازه ساخت باشید.

منبع: صبا

بیشتر بخوانید: توقیف فیلم سینمایی به خاطر گاندو! توقیف کامیون حامل ۳۲ تُن محموله شکر مخلوط به شن و ماسه در شادگان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: توقیف مجوز رفع توقیف دیدن این فیلم جرم است

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۷۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی فرآورده‌های گیاهی درمانی غیرمجاز اعلام شد

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا،   روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای فرآورده گیاهی قطره تقویت جنسی Desi Mumy، فرآورده‌های گیاهی سیلی بین Silibin، فرآورده گیاهی SATONiNE، فرآورده‌های perfecto و Vitomix و فرآورده تیزن مخلصه سعال حکیم مومن تبریز را به دلیل نداشتن مجوز‌های بهداشتی غیرمجاز و تقلبی معرفی کرد.

در این اطلاعیه همچنین محصولاتی، چون چای گیاهی لاغری (گیاهان شفا بخش)، فرآورده معجون فاقد مجوز Lukaci Epimediumlu، شربت گیاهی تری تراپیست (مدبرغدیر) و فرآورده پودر گیاهی بهنوشان ۲ از سوی اداره کل فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو غیرمجاز شمرده می‌شوند.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در ادامه با اعلان اینکه این معرفی اسامی به قصد مبارزه با ارائه محصولات غیر مجاز در سطح عرضه صورت می‌گیرد؛ از افرادی که محصولات نامبرده را در مراکز فروش مشاهده می‌کنند خواست که معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و نیروی انتظامی را مطلع سازند تا نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام لازم را به عمل آورند.

در پایان، شماره تلفن ۶۶۴۶۲۰۲۶ روابط عمومی سازمان جهت دریافت مشخصات مکان‌های عرضه فرآورده‌های غیرمجاز اعلام شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزارت ارشاد: محمد خزاعی می‌ماند
  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • تغییر محمد خزاعی در سازمان سینمایی تکذیب شد
  • ابقای «محمد خزاعی» در سازمان‌ سینمایی
  • رد شایعات تغییر در مدیریت سازمان سینمایی
  • رئیس سازمان سینمایی تغییر می‌کند؟
  • اعلام اسامی چند فرآورده سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو
  • اسامی فرآورده‌های گیاهی درمانی غیرمجاز اعلام شد
  • بدمستی در برابر مست عشق
  • بدمستی در برابر مست عشق