Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه از ساخت و تعمیر ۶ باب کتابخانه عمومی در مناطق زلزله‌زده این استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معصومه حسنی خوانسار در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: در مجموع ۸۷ ساختمان کتابخانه عمومی در سطح استان کرمانشاه داریم که شماری از این ساختمان ها در مناطق زلزله زده در دست بازسازی و احداث هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه افزود: کتابخانه عمومی رسالت سرپل ذهاب  و کتابخانه طالقانی شهرستان ثلاث باباجانی در دست احداث هستند که هر دو  ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

این مسئول از آغاز تعمیرات کتابخانه های عمومی از محل تملک دارایی ها خبر داد و گفت: از محل تملک دارایی های کتابخانه عمومی علی ابن ابی طالب در کوزران، علامه امینی در سرپل ذهاب، عارف فتاحی در شهرستان ثلاث باباجانی و دهخدا در قصرشیرین با پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصد در حال بازسازی هستند.

حسنی خوانسار خاطرنشان کرد: در شهرک کهریز کرمانشاه نیز کتابخانه ای با متراژ ۱۲۶ متر در حال آماده سازی است که به منظور احداث به شهرداری تحویل شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پروژه کتابخانه مرکزی با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد در مرحله اتمام اسکله و سفت کاری قرار دارد، بیان داشت: در سال جاری یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات شهرستان برای این پروژه مصوب شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۹۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان، عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به وقوع زلزله ۴.۶ ریشتری عصر چهارشنبه در منطقه سیرچ کرمان گفت: طبق ارزیابی‌های تیم عملیاتی هیچ گونه خسارت مالی و جانی در منطقه مشاهده نشده است.

رضا فلاح، افزود: تیم‌های عملیاتی و امدادی روستاهای کیشیتوئیه، چهار فرسخ، پوزه کوه، پشته، اندوهجرد، تکاب، سیرچ و شهداد ارزیابی کردند که خوشبختانه طبق ارزیابی‌های صورت گرفته این زلزله هیچ گونه خسارتی جانی و مالی نداشته است.

کد خبر 6094579

دیگر خبرها

  • ساخت و تعمیر بیش از ۸۰ مدرسه در خوزستان
  • مشارکت ۳۱ استان کشور در دومین دوره جشنواره ملی دوست من کتاب
  • شماره هجدهم کتاب هدهد سفید در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • افزایش ۲۰ درصدی اعضای کتابخانه‌های فعال در استان اردبیل
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان
  • رونمایی ازکتاب شعر پشت پنجره سکوت درگناباد
  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود