Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال استقلال پیش از بازی با تراکتور مشخص شد. تاریخ انتشار: 10:30 - 06 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۲۵۲۳

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم فوتبال استقلال جدا از مصدومیت محسن کریمی و داریوش شجاعیان که به دلیل پارگی رباط صلیبی تا مدت‌ها دور از میادین خواهند بود، سه بازیکن مصدوم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلاد زکی‌پور، روزبه چشمی و سیاوش یزدانی سه بازیکن مصدوم دیگر استقلال هستند. یزدانی در اردوی تیم ملی آسیب دید و چند دیدار اخیر آبی‌پوشان را از دست داد. این بازیکن از روی سکو‌ها نظاره‌گر دیدار تیمش با پارس جنوبی بود، به احتمال زیاد به بازی با تراکتور تبریز هم نمی‌رسد.

چشمی دیگر مصدوم آبی‌پوشان که در بازی با پارس جنوبی حضور نداشت، مشکلی برای همراهی تیمش در هفته نهم ندارد. زکی‌پور دیگر مصدوم استقلال است که کادر پزشکی استقلال در تلاش برای رساندن این بازیکن به بازی با تراکتور است.

دیدار استقلال و تراکتور در هفته نهم لیگ برتر پنجشنبه هفته جاری در تبریز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال میزان استراماچونی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۰۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل استقلال

۱۱ بازیکن اصلی تیم فوتبال تراکتور برای دیدار مقابل تیم فوتبال استقلال در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر مشخص شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال تراکتور تبریز از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز مقابل استقلال صف‌آرایی می‌کند. حمید مطهری سرمربی تراکتور ترکیب تیمش را برای این بازی به شرح زیر اعلام کرد:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سیدمهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیرارسلان مطهری.

این دیدار به قضاوت پیام حیدری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیب تراکتور و استقلال اعلام شد
  • ترکیب تراکتور و استقلال مشخص شد
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال مشخص شد
  • رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل استقلال
  • سرنوشت دیدار تراکتور و استقلال در دستان دو بازیکن
  • ۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور