Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار تهران گفت: در بازآفرینی پایدار شهری، ادارات به دنبال اقدامات ویژه باشند.

به گزارش ایسنا ، تقی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران صبح دوشنبه در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری شهرستان قرچک که با حضور فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان برگزار شد ، بیان کرد: بازآفرینی امری فرآیندی است و صرفاً مبحث کالبدی و فیزیکی در آن مدنظر نیست ، بلکه دیدگاه همه جانبه به محلات دارد ؛ چرا که توسعه اساساً همه جوانب اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را مدنظر دارد.

وی ادامه داد: در حوزه بازآفرینی باید تاب آوری در شهرها و خاصه در محدوده بافت فرسوده ارتقاء یابد؛ به طوری که در شرایط عادی خدمات را ارائه و در موارد خاص نیز واکنش‌های لازم بروز داده شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران تصریح کرد: پروژه‌های محرک توسعه برای بازآفرینی پایدار شهری با مشارکت بخش خصوصی باید انجام شود و ارائه بسته‌های تشویقی نه تنها از سوی شهرداری‌ها بلکه با همکاری همه دستگاه‌ها باید انجام شود.

تقی زاده با تأکید بر اینکه فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی در قالب پروژه با تأکید بر توانمندسازی بافت‌های فرسوده انجام شود، ادامه داد: اگر مردم از حیث اجتماعی و اقتصادی توانمند نشوند کار همه جانبه انجام نداده‌ایم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران اظهار کرد: در بازآفرینی پایدار شهری، ادارات به دنبال اقدامات ویژه باشند نه وظایف ذاتی و همچنین مشارکت جدی و معنادار داشته باشند و هدف آنان فقط شرکت در جلسات نباشد.

وی یادآور شد: همچنین باید ارائه بسته‌های تشویقی برای جامعه هدف از سوی همه دستگاه‌ها به اجرا در بیاید و گزارش آنها به طور مرتب به فرمانداری ارائه شود.
 
تقی زاده خاطر نشان کرد: در باز آفرینی پایدار شهری بافت فرسوده و ناکارآمد در اولویت بوده و از بعد فرهنگی، اجتماعی و ... حائز اهمیت است ، در بازآفرینی پایدار شهری مردم جامعه هدف ما هستند از این حیث برای توانمندسازی آنان باید تلاش کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران بیان کرد: در اجرای پروژه‌های محله‌ای باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود، خدمات ادارات در محدوده بافت فرسوده باید جاذبه داشته باشد و مثل امور روزمره نباشد به این معنا که با درنظر گرفتن امتیازات برای استفاده کنندگان امور پیش برود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: منطقه پوئینک شهرستان قرچک قابلیت بسیار بالایی دارد که طرح‌های محرک توسعه در آن انجام شود و حتی می‌تواند در استان تهران الگو شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استاندار تهران استانداري تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۳۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرآموزی برای کسب مهارتی پایدار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، رئیس هنرستان شهید اربابی رشید زابل گفت: این هنرستان دارای ۱۱۰ هنرجو در ۴ رشته تحصیلی است.
علیدادی افزود: هنرجویان این هنرستان در رشته‌های تعمیر ماشین آلات کشاورزی، امور دامی، امور زراعی و کشت و کار مکانیزه مشغول کسب مهارت هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معاون وزیر راه در پاسخ به جماران: از خاک هرمز و ابوموسی در اجرای طرح های نهضت ملی مسکن استفاده نمی شود
  • تفاوت فرمانداری ویژه با فرمانداری عادی چیست؟
  • ۲۲۵ هزار بنای ناپایدار در استان تهران داریم
  • تحقق کامل تعهد اشتغال استان کرمانشاه
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • سکونت ۱۰ میلیون ایرانی در بنا‌های ناپایدار
  • ۲۶۵۰۰۰ واحد فرسوده در استان تهران درحال نوسازی است
  • هنرآموزی برای کسب مهارتی پایدار
  • سکونت ۱۰ میلیون ایرانی در بناهای ناپایدار
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران