Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

رئیس پلیس راه کشور در خصوص آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی گفت: به جز محورهای منتهی به استان خراسان رضوی به واسطه عزیمت زائران به حرم حضرت علی‌ابن موسی‌الرضا، بقیه راه‌ها در سطح کشور باز و تردد در آن‌ها به رغم بارش‌ها جریان دارد.

سید تیمور حسینی با اشاره به افزایش نزولات جوی طی هفته گذشته که مصادف شد با حرکت زائران به سمت خراسان رضوی و مشهد مقدس، اظهار کرد: متاسفانه در این مدت شاهد سوانح و واژگونی در جاده‌ها بوده‌ایم که می‌طلبد رانندگان در شرایط بارانی و لغزندگی محور در وهله اول سرعت مجاز را رعایت کنند و از عجله وشتاب در سفر بپرهیزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به رانندگانی که قصد سفر در شرایط جوی زمستانی را دارند، توصیه کرد: قبل از سفر از سلامت خودرو خود کاملاً اطمینان حاصل کنند و تجهیزات کامل  به ویژه به منظور سفر به محورهای زمستانی و استان‌های سردسیر که بارش در آن‌ها بیشتر به صورت برف است را به همراه داشته باشند.

به گفته حسینی، طی دو روز گذشته چند محور روستایی در استان‌های سمنان، لرستان، کرمان به علت جاری شدن سیلاب و خسارات وارده به چند پل کوچک در این مسیرها با انسداد چند ساعته مواجه بود که با تلاش راهداران خوشبختانه این مشکلات نیز برطرف شد.

وی به انسداد موقت محور پلدختر به لرستان اشاره داشت و افزود: آمادگی خوب راهداری موجب شد تا تردد در این مسیر پس از چند ساعت به حالت عادی بازگردد.

سردار حسینی به انسداد جاده چالوس در زمان کوتاه به علت ریزش کوه در این محور پرداخت و عنوان داشت: محور چالوس به تهران به دلیل برخورداری از بافت کوهستانی در بازه کوتاهی با ریزش سنگ و ورود آن به جاده مواجه شد که در کم‌ترین زمان نسبت به بازگشایی آن اقدام شد.

این مقام مسئول با بیان این‌که محور شمشک به دیزین نیز به علت ناایمن بودن مسیر در طول بارش‌های اخیر با ممنوعیت تردد از وی پلیس همراه شده است، گفت: در حال حاضر به جز محور شمشک به دیزین ممنوعیت تردد در هیچ یک از محورهای مواصلاتی کشور اعمال نمی‌شود.

رئیس پلیس راه کشور به این نکته نیز پرداخت که، محدودیت‌های ترافیکی ایام اربعین به طور کلی برداشته شده و ترانزیت کالا از مرزهای چزابه، شلمچه، خسروی و مهران به مانند سابق در جریان است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: پلیس راه واژگونی چالوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۴۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، در محورهای چالوس، فیروزکوه، هراز، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین–رشت (رفت و برگشت) تردد روان برقرار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، آخرین وضعیت راه‌ها به شرح زیر است:

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی

- تردد روان در محورهای چالوس، فیروزکوه، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت)

*در ضمن محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای دیگر

- ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران – ساوه محدوده‌های احمد آباد مستوفی و رضی آباد

- ترافیک نیمه سنگین در محور تهران – شهریار در برخی مقاطع

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران – قم محدوده عوارضی تهران

آخرین وضعیت جوی

- بارش باران در برخی از محورهای استان‌های فارس و کرمان

محورهای مسدود غیرشریانی

هشتگرد – طالقان

کمربندی جدید خرانق – یزد

اسپکه – بمپور

یزد – دربید

حاجی آباد – آهنگران

رباط پشت بادام – بیاضه

گلشن – سراوان

کد خبر 748529

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان
  • واژگونی خودرو بر اثر سرعت غیر مجاز در بزرگراه تهران
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه