Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شعبه سیار تعزیرات اداره‌کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی روز دوشنبه در جریان بازدید از وضعیت ارایه خدمات به زائران و مسافران در ایستگاه راه‌آهن مشهد در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این شرکت با ارایه غذای به مسافران در داخل واگنهای قطار با قیمتی دو برابر گرانتر از نرخ مصوب سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی نرتکب تخلف گرانفروشی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امید جلیلی افزود: به همین خاطر ضمن ثبت تخلف و تشکیل پرونده تعزیراتی برای این شرکت حمل و نقل ریلی، مدیر آن نیز به صورت کتبی ملزم به عرضه غذا به مسافران در قطار با نرخ مصوب شد. 
وی ادامه داد: در جریان گشت مشترک تعزیرات حکومتی و بازدید و بررسی فعالیت غرفه‌های فروش مواد غذایی در ایستگاه راه‌آهن مشهد همچنین سه فقره پرونده تخلف با اتهام گرانفروشی و عرضه غیربهداشتی مواد خوراکی تشکیل شد

رئیس شعبه سیار تعزیرات اداره‌کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی همچنین گفت: مقادیری کالای قاچاق نیز در جریان بازدید و بررسی فعالیت غرفه‌های فروش مواد غذایی در ایستگاه راه‌آهن مشهد از سوی بازرسان مشاهده و این اقلام جمع‌آوری شدند.
وی افزود: بازرسان مرکز بهداشت مشهد، سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی و بازرسان سپاه پاسداران در برنامه امروز بررسی فعالیت غرفه‌های فروش مواد غذایی در ایستگاه راه‌آهن مشهد حضور داشتند.

قاضی جلیلی تاکید کرد: اجرای طرحهای بازرسی از همه مراکز عرضه کالا و خدمات به شهروندان و مسافران در سطح کلانشهر مشهد به منظور جلوگیری از هرگونه تخلف تا پایان ماه صفر با جدیت ادامه دارد. 

ظرف بهار  و تابستان امسال افزون بر ۱۵ هزار فقره پرونده تخلف صنفی و خدماتی توسط اداره‌کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی تشکیل و رسیدگی شده است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد تعزیرات حکومتی راه آهن تخلفات مالی خراسان رضوی اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۴۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام هدر دادن سوخت رایانه ای در خوروبیابانک

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان گفت: پرونده متهم هدر دادن ۳۰ هزار لیتر نفت کوره یارانه ای به ارزش سه میلیارد و ۶۳۶ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خور و بیابانک رسیدگی شد.

علی اکبر مختاری افزود: شعبه با توجه به مستندات موجود در پرونده، تخلف اتلاف سوخت یارانه ای را محرز و متهم را معادل دو برابر ارزش ریالی تخلف و یک برابر ارزش سوخت از دست رفته، درمجموع به پرداخت ۱۰میلیارد و ۹۱۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته وی، با گزارش ماموران شرکت پخش فرآورده های نفتی پیرامون هدر رفت سوخت یارانه ای به دلیل فرسودگی و نشتی از لوله کشی منبع ذخیره به یک کارگاه پخت آهک، پرونده این تخلف در تعزیرات حکومتی رسیدگی شد.

دیگر خبرها

  • جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه
  • محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد
  • صافکار متخلف اردبیلی نقره داغ شد
  • جریمه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام هدر دادن سوخت رایانه ای در خوروبیابانک
  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی