Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا مهدی معاون فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، گفت: در راستای گام دوم انقلاب همایشی در بهمن ماه سال جاری برگزار خواهیم کرد.   او ادامه داد: این همایش در دو بخش استادان و کارکنان و دانشجویان و دانش آموختگان برگزار می‌شود که با مشارکت تمامی دانشکده‌ها و آموزشکده‌های این دانشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  معاون فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای افزود: این همایش بر چند محورهای  اصلی ۱- مبانی فکری مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، ۲- آینده جمهوری اسلامی در هندسه گام دوم انقلاب، ۳- دستاورد‌های انقلاب اسلامی بر مبنای گام دوم انقلاب، ۴- چالش‌ها و فرصت‌های جمهوری اسلامی بر مبنای گام دوم انقلاب، ۵- جوانان و دانشگاهیان فراز جمهوری اسلامی بر مبنای گام دوم انقلاب استوار است.   مهدی گفت: هدف اصلی برگزاری این همایش هم اندیشی و تولید فکر و خلق دانش برای طراحی‌های راهبردی کلان دانشگاه فنی و حرفه‌ای است.   او ادامه داد: ما برای این دانشگاه برنامه‌ای ۴۰ ساله داریم تا این دانشگاه در مسیری همیشه هموار گام بردارد و به اهداف خود نزدیک شود.   معاون فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای افزود: برای برگزاری این همایش استان قم به عنوان دبیرخانه مرکزی انتخاب شده است که نتیجه همه این برنامه‌ها در استان قم برگزار می‌شود.   انتهای پیام/ برگزاری همایش گام دوم انقلاب در دانشگاه فنی و  حرفه ای

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت اخبار علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۵۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده سازان، پیروز فینال نخست لیگ دسته یک حرفه‌ای بسکتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون بسکتبال، فینال اول لیگ دسته یک حرفه‌ای بسکتبال ایران ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲ بین تیم‌های آینده سازان تهران و گلنور اصفهان امروز در سالن بسکتبال زنده‌یاد محمود مشحون برگزار شد.   در این دیدار تیم آینده سازان با نتیجه ۸۰ بر ۷۶ به برتری رسید و سری ۱ بر صفر به سود این تیم شد.   فینال دوم این مسابقات جمعه ۲۱ اردیبهشت ساعت ۱۶ و فینال سوم (در صورت نیاز) یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ساعت ۱۶ به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • ‌چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • همایش شاهنامه و امر سیاسی برگزار می‌شود
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • همایش کاروان‌های حج تمتع در قم برگزار شد
  • آینده سازان، پیروز فینال نخست لیگ دسته یک حرفه‌ای بسکتبال
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است