Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام فیفا سه ورزشگاه میزبان این تورنمنت که در کشور قطر و برای نخستین بار از ۱۱ تا ۲۱ دسامبر ۲۰۱۹ برگزار می‌شود، عبارتند از: جاسم بن حمد، ورزشگاه بین‌المللی خلیفه (یکی از ورزشگاه‌هایی که میزبانی از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را برعهده دارد) و ورزشگاه بنیاد.

ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که ورزشگاه بنیاد سومین ورزشگاهی است که دوحه آن را به عنوان یکی از میزبانان جام جهانی انتخاب و آماده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم افتتاحیه این ورزشگاه در ماه دسامبر و در جریان جام باشگاه‌های جهان انجام خواهد شد و دیدارهای نیمه نهایی، نهایی و رده‌بندی را میزبانی خواهد کرد.

از آنجا که لیورپول (قهرمان لیگ قهرمانان فصل گذشته) به طور مستقیم راهی نیمه نهایی شده است، قرمزهای آنفیلد نخستین باشگاه بین المللی هستند که پا به ورزشگاه بنیاد خواهد گذاشت؛ لیورپول در این مرحله مقابل تیم صعود کننده از دور اول، صف‌آرایی خواهد کرد.

علاوه بر این، فیفا قیمت بلیت‌ها را برای این تورنمنت که در سه ردیف طبقه‌بندی شده اعلام کرد؛ بدیهی است که گران‌ترین این بلیت‌ها به فینال و رده بندی تعلق داشته و ۱۱۰ دلار قیمت دارد و ارزان‌ترین آنها نیز برای بازی‌های ابتدایی بوده و با قیمتی در حدود ۷ دلار به فروش خواهد رسید.

تا روز ۳۱ اکتبر بلیت‌های مرحله اول بازی‌ها به طور آنلاین در دسترس خواهد بود و بلیت‌های دور دوم از اواخر نوامبر تا ۲۱ دسامبر قابل خریداری است.

باشگاه‌هایی که تا اینجا حضور خود را در این تورنمنت قطعی کرده‌اند عبارتند از: السد (میزبان)، هینینه اسپور (قهرمان اقیانوسیه)، رایادوس مونتری (قهرمان آمریکای شمالی)، اسپرانس (قهرمان آفریقا) و لیورپول (قهرمان لیگ قهرمانان).

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قطر جام باشگاه های جهان فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۵۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان جهان در سال ۱۹۷۸ میراثی فراموش‌نشدنی در فوتبال از خود به جای گذاشت. مرد روزاریو و یکی از مهم‌ترین افراد تاریخ فوتبال آرژانتین و جهان، اگرچه به‌عنوان یک فوتبالیست دوران حرفه‌ای خوبی داشت اما به‌عنوان مربی به شکوه خود رسید و بهترین روزهای عمرش را در آن بازه سپری کرد.

منوتی سفر خود را در دوران مربی‌گری با هدایت نیوولز آغاز کرد و سپس قهرمانی با اتلتیکو هوراکان در سال ۱۹۷۳ او را به تیم ملی آرژانتین رساند.

او می‌دانست چگونه تیم ملی را به سبک خود بسازد و همین کار را هم کرد. او تیمی هجومی ساخت که در سال ۱۹۷۸ قهرمان جام جهانی شد و بر بام فوتبال جهان ایستاد، کاملا به لطف منوتی.

پس از ناامیدی در سال ۱۹۸۲ و حذف از جام جهانی، او به بارسلونا پیوست و در آنجا سه عنوان قهرمانی به‌دست آورد. منوتی همچنین در دو دوره هدایت بوکا جونیورز را برعهده داشت. سه دوره هم در ایندیپندنته حضور داشت و تا زمان بازنشستگی در سال ۲۰۰۷ در باشگاه‌های اتلتیکو مادرید، ریورپلاته، پنیارول، تیم ملی مکزیک، سمپدوریا، روزاریو سنترال، پوئبلا و تکاس هم مربی‌‌گری کرد.

او که همیشه مردی محترم در فوتبال آرژانتین بود، در چند وقت اخیر خود را وقف حضور در مدیریت و مشورت در خصوص روند تیم ملی کرده بود. او یکی از حامیان لیونل اسکالونی بود که درنهایت منجر به قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ شد.

این مربی آرژانتینی پرافتخار امروز یکشنبه در سن ۸۵ سالگی درگذشت. او بخش قابل توجهی از تاریخ فوتبال را به خود اختصاص داده و انتظار می‌رود در ساعات آینده باشگاه‌های زیادی به این اتفاق تلخ واکنش نشان دهند.

دیگر خبرها

  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان
  • آبی های چشم انتظار و خبر تلخ از صندلی های ورزشگاه آزادی !
  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • ثبت ۳ هزار و ۵۰۰ قهرمان پیشنهادی از سوی مخاطبان در کردستان
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • پینگ پنگ باز قدرتمند چین تایپه‌ حریف نوشاد در گرند اسمش عربستان
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • روبلف: صعود به فینال مسترز مادرید پاداش شکست‌هاست
  • جیمی کرگر پس از حضور در دیوار زرد ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک: می‌خواهم بلیت فصل دورتموند را بخرم! (زیرنویس فارسی)
  • پوستکوگلو: کلوپ زود به سطح اول فوتبال جهان برمی‌گردد