Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس الحشد الشعبی عراق ابراز امیدواری کرد که به مطالبات مردم این کشور در خصوص نابودی فساد و حل مشکلات معیشتی آنها پاسخ داده شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «ابو مهدی المهندس» معاون رئیس سازمان الحشد الشعبی روز دوشنبه در سخنانی گفت که «ما به مطالبات مردم در خصوص نابودی فساد و حل مشکلات معیشتی آنها امیدواریم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: «ما از میزان توطئه‌ای که در آن سعی شده از رفع مطالبات مشروع مردم برای تغییر اوضاع کشور سوء استفاده شود، آگاهی داریم».

به گزارش المیادین،‌ «قیس الخزعلی» دبیرکل عصائب اهل الحق هم روز دوشنبه در سخنانی گفت که «ما از اعتراضات مسالمت آمیز مردم عراق حمایت می‌کنیم».

المهندس طی نطقی گفت: ما به ملت خود و همه انسان‌های شریف و مرجعیت عالیقدر قول می‌دهیم به حفظ امنیت عراق و برآورده کردن خواسته‌های مردم ادامه می‌دهیم و به طور کامل مراقب اتفاقات هستیم و برای خواسته‌های واقعی تظاهرات‌کنندگان  تمایز قائل می‌شویم و از دولت می‌خواهیم آن را پاسخ دهد.

«ابومهدی المهندس» نائب رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق دیروز (یکشنبه) نیز از سیاستمداران کشورش خواست به عادل عبدالمهدی  نخست وزیر عراق برای تحقق خواسته‌های مشروع معترضان کمک کنند.

معترضان عراقی از ظهر جمعه گذشته، دومین دور از تظاهرات خود را در اعتراض به بیکاری، فساد در بین مسئولان و شرایط نابسامان اقتصادی و معیشتی آغاز کرده‌اند. درگیری معترضان با نیروهای امنیتی در برخی از شهرهای عراق مقامات عراقی را مجبور به وضع مقررات منع آمد و شد در هفت استان کرده است.

در همین حال برخی مقامات و شخصیت‌های عراقی در خصوص تلاش برخی برای سوءاستفاده از مطالبات معترضان و ایجاد فتنه در عراق هشدار داده‌اند.

منبع: فارس

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۸۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه ااطلاع رسانی جریان حکمت ملی عراق، سیدعمار حکیم، رییس جریان حکمت ملی عراق، در دیدار فرشاد مهدی‌پور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران، و هیئت همراه وی، وضعیت فرهنگ و ارتباطات دو کشور و چشم‌اندازهای گسترش همکاری‌های عراق و جمهوری اسلامی ایران را مورد رایزنی قرار داد.

در این دیدار که در دفتر رییس جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، حکیم بر ضرورت تبادل تجارب در بخش‌های فرهنگی، هنری و آرشیوی تأکید کرد.

وی با اشاره به نیازهای جوامع اسلامی به برنامه‌هایی فرهنگی که آنان را در برابر هجمه فرهنگی و اندیشه‌های منحرف مصون نگه دارد، بر ضرورت حمایت از برنامه‌های هنری و تولید فیلم و سریال و استفاده از فناوری‌های نوین برای رساندن آن به مخاطبان تأکید کرد.

رییس جریان حکمت ملی عراق همچنین بر ضرورت توقف جنگ در غزه تأکید کرد و جامعه جهانی را در قبال پیامدهای آنچه در غزه می‌گذرد و سکوت در برابر کشتار و گرسنه نگه‌داشتن و نسل‌کشی مسئول دانست.

کد خبر 6096634

دیگر خبرها

  • احمدیان: امیدواریم روابط اقلیم کردستان با ایران در بُعد امنیتی گسترش یابد
  • توجه ویژه رسانه‌های عربی به سفر «مهم» بارزانی به ایران
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • پیام جنجالی خواننده مطرح برای نتانیاهو |‌ بله آقای نتانیاهو! امیدواریم که شما ...
  • بررسی مطالبات مردم احمد آباد اردکان
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار تشدید سرکوب معترضان حامی فلسطین شد
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران