Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

مسعود ردایی، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «سال دوم دانشکده من» ساخته رسول صدرعاملی، درباره نحوه اکران وتبلیغات این فیلم گفت: «فیلم«سال دوم دانشکده من» و بقیه فیلم‌ها در زمینه تبلیغات در محیط‌های سینما دچارمشکل شده‌اند، یعنی گاهی اوقات این محل‌ها توسط یکی دو فیلم در اختیار گرفته می‌شود که باید برای آن برنامه‌ریزی بیشتری شود تا همه فیلم‌ها بتوانند ازشرایط مساوی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مثال بیلبوردهای سینما درشرایط نابرابر بین فیلم‌ها تقسیم می‌شود و اکثرا به یکی دو فیلم اختصاص پیدا می‌کندکه اتفاقاً آن فیلم‌ها از بودجه بهتری هم برخوردار هستند. ضمن اینکه در زمان تولید هم از آن‌ها حمایت شده و حالا دراکران هم مورد حمایت قرار می‌گیرند.»

ردایی خاطرنشان کرد: «هرچند برخی می‌گویند«سال دوم دانشکده من»، صحنه‌های خودکشی یا اوردوز یکی ازشخصیت‌ها را دارد اما درحقیقت این‌طور نیست. اوردوز یعنی فرد باید چیزی استفاده کند تا برمبنای آن دچار مشکل شود. ولی در این فیلم یکی از شخصیت‌ها داروی مورد نیاز خود را استفاده نکرده و براساس آن دچار مشکل شده که ممکن است هر بیماری دچار این اتفاق شود.»

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فیلم سال دوم دانشکده من سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۸۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تصاویری عجیب از نجات افراد در حال خودکشی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: انتخاب

tags # خودکشی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • دانشجویان دانشگاه نیویورک: ورق علیه صهیونیست‌ها برگشته است
  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • (عکس) دانشگاه شیراز در سال‌های قبل از انقلاب
  • ببینید | گیاه مرگباری که باعث خودکشی کردن قربانی می‌شود!
  • (ویدئو) تصاویری عجیب از نجات افراد در حال خودکشی
  • ماجرا‌های کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • ماجراهای کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس