Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@15:24:50 GMT

دستگیری عاملان تیراندازی کرهرود

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۱۰۱۷۱

دستگیری عاملان تیراندازی کرهرود

عاملان نزاع دسته جمعی و تیراندازی در کرهرود شهر اراک در کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر شدند .

 سرهنگ امیر مختاری فرمانده انتظامی شهرستان اراک اظهار داشت: گزارشی از یک مورد درگیری دسته جمعی در بخش کرهرور شهرستان اراک به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیم های امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی اضافه کرد: با حضور تیم های گشت انتظامی در محل مشخص شد که چندین نفر از اراذل و اوباش با یک دیگر درگیر شده اند و یکی از این افراد با سلاح شکاری، اقدام به تیراندازی کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک با بیان آغاز تمهیدات ویژه پلیسی در شناسایی و دستگیری این افراد بیان داشت:‌ کلیه این افراد که قبل از حضور تیم های گشت انتظامی از محل متواری شده بودند، شناسایی و در مرحله نخست اقدامات پلیسی یک دستگاه خودرو از آنان توقیف شد.

وی اضافه کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی و در کمتر از یک ساعت فردی که در این درگیری اقدام به تیراندازی کرده بود، شناسایی و دستگیر شد و در ادامه نیز ۲ نفر از عاملان اصلی این درگیری در عملیات هایی غافلگیرانه دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شدند.

مختاری با بیان ادامه داشتن تحقیقات پلیس در این پرونده خاطر نشان کرد: مخلان نظم و امنیت و آرامش شهروندان بدانند که پلیس در مواجهه با هر گونه هنجار شکنی بسیار قاطع و بدون هر گونه چشم پوشی برخورد خواهد کرد و شهروندان نیز می توانند در صورت مشاهده این گونه موارد، بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند./ مهر

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۰۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسخه‌نویسی مرد مهاجر افغان با مهر پزشک زن | تیراندازی و زخمی شدن یک نفر دکتر قلابی را رسوا کرد

به گزارش همشهری آنلاین، اواخر سال گذشته نزاع هولناک مسلحانه‌ای در منطقه گلشهر مشهد رخ داد و یکی از عاملان نزاع که با اصابت گلوله مجروح شده بود زیر چتر اطلاعاتی نیروهای انتظامی قرار گرفت. با توجه به اینکه احتمال می‌رفت فرد مجروح این نزاع خونبار به یکی از مراکز درمانی مراجعه کند، بررسی‌های پلیسی در این باره آغاز شد و تحقیقات در حالی برای شناسایی و دستگیری وی ادامه یافت که مدتی بعد مشخص شد مجروح افغانستانی این حادثه در یکی از مکان‌های زیرزمینی و غیرقانونی مورد عمل جراحی قرار گرفته است.

به همین دلیل و با دستور ویژه سرتیپ دوم احمد نگهبان (فرمانده انتظامی مشهد) بررسی‌های تخصصی برای شناسایی این مکان زیرزمینی وارد مرحله جدیدی شد. طولی نکشید که گروهی از افسران زبده دایره اطلاعات و امنیت عمومی کلانتری گلشهر با هدایت مستقیم سرهنگ ابراهیم عربخانی (رئیس کلانتری) وارد عمل شدند و با بهره‌گیری از منابع و مخبران محلی به تحقیق در این باره پرداختند تا اینکه سرنخ‌هایی از یک تبعه خارجی (افغانستانی) به دست آمد که زمزمه‌هایی از انجام امور درمانی خطرناک مانند سقط جنین و همچنین ویزیت سرپایی بیماران توسط او به گوش می‌رسید. همین حال برخی از شاکیان نیز از پزشک تبعه خارجی شکایت کردند که داروهای تاریخ مصرف گذشته به نزدیکان آنها داده بود.

با جمع‌آوری این اطلاعات تخصصی، بلافاصله هماهنگی‌های قضایی با قاضی حسین امام‌وردی (بازپرس کشیک دادسرای عمومی و انقلاب مشهد) صورت گرفت و گروه عملیاتی پلیس با به دست آوردن شماره تلفن پزشک مشکوک با وی برای معاینه یک بیمار تماس گرفتند اما او این بار قرار ملاقات را در عطاری یکی از همدستانش گذاشت تا پس از پرداخت ویزیت ۱۰۰ هزار تومانی بیمار را معاینه کند و برایش نسخه درمانی بنویسد.

بنابراین یکی از شاکیان در پوشش بیمار وارد عطاری در خیابان گلپو شد و توسط مردی که پشت میز نشسته بود معاینه شد. در این هنگام نیروهای انتظامی به درون عطاری رفتند و او را در حال ارتکاب جرم به همراه همدستش دستگیر کردند. دقایقی بعد و با انتقال این مرد ۳۴ ساله به مقر انتظامی مشخص شد که او در روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ نیز توسط ماموران کلانتری گلشهر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده بود اما در روند بررسی‌های قضایی و با سپردن وثیقه به دادسرا تا زمان رسیدگی به پرونده آزاد شده بود که دوباره با به دست آوردن مهر یک پزشک دیگر به جرایم جعل عنوان خود ادامه می‌داد و با جان مردم بازی می‌کرد.

تحقیقات مقدماتی در حالی ادامه یافت که زیر نسخه‌ای که این فرد نوشته بود، نام یک پزشک زن به نام زهره دیده می‌شد و مشخص شد وی در غرب مشهد به طبابت اشتغال دارد.

متهم افغانستانی با بیان اینکه به خاطر مشکلات مالی حجامت و درمان‌های سرپایی با ویزیت ۱۰۰ هزار تومانی انجام می‌دهد به نیروهای دایره اطلاعات و امنیت عمومی کلانتری گلشهر گفت: همسرم که اکنون از یکدیگر جدا شده‌ایم و در پاکستان زندگی می‌کند، قبلا منشی خانم دکتری به نام زهره بود که این شماره نظام پزشکی متعلق به آن پزشک است.

تحقیقات بیشتر درباره ابعاد پنهان دیگر این ماجرای تکان‌دهنده با دستورات ویژه مقام قضایی ادامه دارد.

کد خبر 848871 منبع: خراسان برچسب‌ها خبر مهم کلاهبرداری - قمار - شرط‌بندی حوادث ایران پزشکی

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • دستگیری زوج جیب بر در منطقه ثامن مشهد
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • ماجرای تیراندازی، دکتر قلابی را رسوا کرد
  • نسخه‌نویسی مرد مهاجر افغان با مهر پزشک زن | تیراندازی و زخمی شدن یک نفر دکتر قلابی را رسوا کرد
  • دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان