Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه مجمع ملی جوانان کشور و نایب رییس مجمع جوانان استان البرز اظهار کرد: انتقال زندان های متعدد استان البرز به مناطق دورافتاده، قدمی مثبت در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی خواهد بود.

محسن انصاری با بیان اینکه تعداد زندان های استان البرز در شان و جایگاه عموم شهروندان البرزی نیست، بیان داشت: مسئولین استانی به خصوص نمایندگان مجلس بایستی تمام توان و قوای خود را در جهت انتقال زندان ها به خارج از استان به کار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این صورت می توان از سمن های فعال استان البرز و تمامی نهادهای فرهنگی توقع داشت تا البرز را به شهری امن برای نوجوانان و جوانان تبدیل کنند؛ چراکه عامل اصلی بزه و آسیبهای اجتماعی، زندان ها و عوامل مرتبط با آنها بوده و تلاش نهادهای فرهنگی و اجتماعی در این راستا قطعا مثمر ثمر خواهد بود.

انصاری همچنین به نقش تاثیرگذار جوانان انقلابی استان، خانواده های معظم شهدا و بسیجیان دریادل اشاره کرد و گفت: با انسجام نهادهای انقلابی و فرهنگی در استان البرز می توان در راستای انتقال زندان های استان قدم های مفیدی برداشت.

46

کد خبر 1315603

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لبنان عراق سعد حریری ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس سوریه محمدجواد ظریف ابوبکر البغدادی امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۸۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها، به دنبال نامه مهم وزیر ورزش و جوانان خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون گفت: پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برای اعمال رویه‌های قانونی متقن، به‌زودی با حضور دستگاه‌های ذیربط، مقامات و مدیران مسئول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود: بدیهی است، با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین‌نامه‌های مصرح در فرآیند صدور مجوز حرفه‌ای و همچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

هوادار خاطی سپاهان 10 سال محروم شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیب جمعیتی از چالش های البرز است/ تردد نیروی کار استان به تهران
  • دستگیری دو حفار غیر مجاز مسلح در گرمدره
  • دستگیری دو جستجوگر مسلح گنج در گرمدره
  • ضعف در سرآمدسازی حوزه دینی برای کشور و استان البرز
  • هدف از تکریم سرآمدان علمی و فرهنگی الگوسازی برای نسل جوان است
  • در کنار همه مسایل اقتصادی به ابعاد فرهنگی فرزندآوری توجه شود
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • مد خوب، مد بد!
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها