Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ساعت ۰۹:۴۰ امروز در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید تندگویان، میدان بهمن ابتدای بعثت،  یک دستگاه اتوبوس بین شهری با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد سنگینی کرد که متاسفانه در اثر شدت ضربه راننده موتورسیکلت فردی ۴۴ ساله در محل حادثه جان خود را از دست داد.  سرهنگ مؤمنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب در همین خصوص به خبرنگار مهر توصیه کرد: رانندگان اتوبوس در هنگام ورود به معابر شهری با سرعتی مطمئنه برانند به نحوی که در صورت بروز هرگونه خطر بتوانند وسیله نقلیه خود را به راحتی کنترل کنند، در هنگام گردش در تقاطع‌ها و میادین در منتهی الیه سمت راست قرار گیرند و سپس اقدام به گردش نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنچنین راکبین موتورسیکلت در هنگام رانندگی حتما از کلاه ایمنی استفاده کنند و حتی المقدور از تردد در محورهای بزرگراهی خودداری کنند تا شاهد وقوع چنین حوادث دلخراش در سطح معابر شهر تهران نباشیم. کد خبر 4758806 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: سانحه تصادف موتور سیکلت اربعین 98 شهرداری تهران اربعین حسینی وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران قوه قضاییه شهر تهران کمیته امداد امام خمینی پلیس راهور نیروی انتظامی سازمان تامین اجتماعی شبنم نعمت زاده آبگرفتگی معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۰۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شینهوا، رسانه‌های محلی روز شنبه گزارش دادند که در یک حادثه رانندگی در مرکز سنگال ۱۳ نفر کشته و حدود ۴۰ نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری سنگال به نقل از یک منبع امنیتی، این حادثه در جاده ملی شماره ۱، در نزدیکی روستای یامونگ در منطقه کافرین رخ داده است.

این منبع اعلام کرد این حادثه بر اثر واژگونی یک اتوبوس حمل و نقل پس از ترکیدن یکی از لاستیک‌های آن رخ داد.

کد خبر 6090336

دیگر خبرها

  • تصاویری تلخ از تصادف مرگبار اتوبوس ایرانی‌ در خاک ارمنستان
  • تصادف مرگبار اتوبوس ایرانیان در ارمنستان
  • تصاویر تصادف مرگبار اتوبوس ایرانی در ارمنستان
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • دستگیری مأمور قلابی موتورسوار در اتوبان حکیم/کشف یک قبضه سلاح گرم
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید/ فوت عابر پیاده در پی فرار راننده مقصر
  • دو تصادف منجر به فوت در دو نقطه از شهر تهران
  • دو تصادف فوتی در دو نقطه از شهر تهران
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد