Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه از برگزاری رزمایش "الی بیت المقدس" در ارومیه خبرداد.

به گزارش ایسنا،سرهنگ کریم علی نژاد در نشست خبری تبیین برنامه های رزمایش الی بیت المقدس تصریح کرد: رزمایش مذکور ۹ و ۱۰ آبان ماه در ارومیه باهدف نمایش اقتدار گردانها با حضور ۶۰۰۰ بسیجی برگزار می شود.

وی شعار رزمایش امسال را مردم یاری،خدمت و امنیت عنوان کرد و افزود: ۱۲گروان بیت المقدس و ۲گردان کوثر روز پنجشنبه در قالب امنیتی ،دفاعی و امدادی آموزش و تمرین خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه ادامه داد: صبح روز جمعه نیز ۲۵گردان های رزم بسیج در گوللر باغی ارومیه در مراسم صبحگاه مشترک حضور خواهند داشت و پس از برگزاری این صبحگاه،گردانهای بیت المقدس و کوثر رزمایش را اجرا خواهند کرد.

سرهنگ علی نژاد بااشاره به اهداف رزمایش خاطر نشان کرد: نمایش اقتدار گردانها،سنجش توان و آمادگی رزمی گردانها، ارتقاء توانمندی‌های امنیتی،دفاعی و امدادی و افزایش آمادگی عمومی،شخصی،جسمی و توان رزمی نیروها از اهداف اجرای رزمایش در ارومیه است‌.

وی بااشاره به فعالیت نیروهای بسیجی در حوزه های مختلف خاطر نشان کرد: نیروهای بسیجی علاوه بر فعالیت رزمی و امنیتی در امداد رسانی در بلایای طبیعی و محرومیت زدایی مناطق محروم نیز فعال هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی رزمایش الی بیت المقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۴۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان

به مناسبت هفته سلامت، بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور پزشکان متخصص در رشته های قلب، چشم پزشکی،دندانپزشک و پزشک عمومی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، مغز و اعصاب، متخصص تغذیه، جراح عمومی،با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان، سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلفان، دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بسیج جامعه پزشکی استان، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و بخشداری میربگ، برای ارائه ی خدمات تخصصی به مردم شریف این منطقه شد.در این مراسم سردار باقری فرمانده سپاه لرستان هم حضور داشتند به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075308 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • رسیدگی قضائی به اخلال ۶۰۰۰ میلیارد ریالی در نظام اقتصادی
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • پیش‌بینی برداشت ۶۰۰۰ تن کلزا در مزارع لرستان
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان