Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-08@15:00:52 GMT

حذف تیم ملی سوئیس از کاپ ATP به خاطر فدرر

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۲۵۷۶۴

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از سایت رسمی فدراسیون تنیس استرالیا، تیم ملی تنیس سوئیس به خاطر انصراف نفر نخست این تیم یعنی راجر فدرر از رقابت‌های کاپ ATP به میزبانی استرالیا کنار گذاشته شده است.

در بیانیه فدراسیون تنیس استرالیا آمده است: طبق قوانین انجمن تنیس حرفه‌ای مردان جهان (ATP) اگر بازیکن شماره یک فهرست اولیه اعلام شده از سوی تیم‌های ملی شرکت‌کننده پیش از پایان دومین زمان مقرر حذف شود، اعضای تیم حق شرکت در رقابت‌ها را از دست می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی سوئیس اگر نام راجر فدرر را به عنوان دومین بازیکن فهرست خود به ATP اعلام می‌کرد می‌توانست در رقابت‌ها شرکت کند. در ردیف دوم فهرست سوئیسی‌ها هنری لاکسونن با رنکینگ جهانی 110 پس از راجر فدرر قرار داشت.

تیم ملی سوئیس قرار بود در گروه C کاپ ATP با تیم‌های ملی بلژیک، انگلیس و دیگر حریفان بازی کند. این رقابت‌ها در روزهای 3 تا 12 ماه ژانویه 2020 در شهرهای سیدنی، بریزبن و پرت برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تیم ملی سوئیس راجر فدرر تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۵۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنیس‌فوتبال هیجانی در تمرین پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخ‌پوشان ایران، تمرین امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت خود را از ساعت ۱۲ در دو بخش در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند. پیش از شروع تمرین، بازیکنان در جلسه فنی شرکت کردند که در جریان آن توضیحات لازم از روی تصاویر ویدئویی به بازیکنان ارائه شد.

شروع تمرین در سالن بدنسازی بود که به کشش و کار با وزنه اختصاص داشت. بازیکنان سپس وارد زمین شدند و برنامه پر نشاطی را با تنیس فوتبال در چهار گروه انجام دادند. در تمرین امروز نیز همه بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

پرسپولیس تا بازی با تیم هوادار، دو جلسه تمرینی دیگر را برگزار خواهد کرد.

کد خبر 6100715

دیگر خبرها

  • تنیس‌فوتبال هیجانی در تمرین پرسپولیس
  • حمایت گسترده دانشجویان دانشگاه لوزان سوئیس از غزه
  • فیلم/ دانشجویان دانشگاه لوزان سوئیس هم در حمایت از غزه به میدان آمدند
  • اعلام زمان وداع دومینیک تیم با تنیس
  • «آشیل» به جشنواره فیلم سیدنی دعوت شد
  • جریمه ۷۹ میلیون دلاری شرکت هواپیمایی به خاطر فروش بلیط
  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • تصاویر نجومی هفدهم اردیبهشت (6 مه)
  • صدرنشین استرالیا قهرمان آسیا شد
  • قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰