Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید موسی خادمی روز پنجشنبه در همایش کارگاه های تخصصی اموزشی توان افزایی تشکل های اجتماعی زنان و خانواده منطقه غرب کشور بیان کرد: یکی از بزرگترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید توجه به تشکل های مردم نهاد است.

وی با بیان آنکه تعداد و فعالیت تشکل های مردم نهاد بیانگر توجه دولت به آنهاست، اظهار داشت: نهادهای مردمی واسط دولت و مردم هستند و اکنون فرصتی برای قدرت آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادمی اظهار داشت: در دولت تدبیر وامید تشکل های مردم نهاد در حوزه زنان مورد توجه بوده و همچنین در حوزه اجتماعی نیز توجه زیادی به این قشر از جامعه شده است.

وی عنوان کرد:: در سیل لرستان حضور تشکل ها در کمک مردمی راهنمایی زنان قابل توجه بود و اثر بخشی آنها به ثبات رسید

استاندار لرستان با بیان اینکه یکی از سیاست های اصلی دولت تدبیر و امید استفاده از توانمندی زنان است اظهار داشت: زنان توانمند در عرصه های مختلف توانمندی خود را اثبات کرده اند و این توانمندی میدان داری می تواند برای دیگران  عرصه را باز کند.

خادمی افزود: در ۲ سال اخیر در لرستان۷۳ بانو در رده مدیریت های میانی استان انتصاب شده است.

وی ادامه داد: در این راستا لرستان رتبه هفت کشور را دارد و به تازگی ریاست سازمان برنامه ریزی و روابط عمومی استانداری به بانوان سپرده شده است.

خادمی تاکید کرد که سهم بانوان در حوزه های مدیریتی باید افزایش یابد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۳۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارنامه سیاست‌های مسکن پس از انقلاب

مرکز پژوهش‌های مجلس با انتشار جدولی از سیاستگذاری ها، اقدامات و تاثیرات آن در طول سال‌های پس از انقلاب تا سال ۱۴۰۰ و همچنین ذیل شش برنامه اجرا شده پس از انقلاب، خواست در نهایی شدن برنامه هفتم، عملکرد احکام مربوط به مسکن و نتایجی که داشته اند مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش جماران، تحلیل پیشینه برنامه‌های توسعه پنج ساله اول تا ششم و اینکه چه چارچوبها، سرفصل‌ها و هدفگذاری‌هایی به طور معمول انجام می‌شود، راهنمای خوبی برای ارزیابی و تحلیل برنامه هفتم است.

براساس اعلام این نهاد پژوهشی؛ با توجه به تقدیم لایحه قانون برنامه هفتم توسعه به مجلس لازم است عملکرد احکام مربوطه درقوانین برنامه‌های پنج ساله پیشین مورد ارزیابی و آسیب شناسی قرار گیرد تا ضمن تحلیل برنامه‌های گذشته، بررسی دستاوردها، مسائل و مشکلات، نسبت به تنظیم برنامه هفتم اقدام شود.

دیگر خبرها

  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود
  • ایران می‌تواند توانمندی خود در حوزه صنعت دارو را به کشورهای دیگر ارائه دهد
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو عنوان کرد: ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات‌پزشکی به ۲۰ کشور آفریقایی
  • ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات به ۲۰ کشور آفریقایی
  • چگونه کودک باهوش‌تری داشته باشیم؟
  • برنامه هفتم پیش از پایان مجلس یازدهم به دولت ابلاغ می‌شود
  • کارنامه سیاست‌های مسکن پس از انقلاب
  • نمایشگاه توانمندی های صادراتی فرصت رشد و تعمیق روابط اقتصادی کشور