Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@02:45:31 GMT

خرید بلیط اتوبوس ارزان‌تر با کوپن تخفیف بازارگاه

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۳۴۵۹۱

خرید بلیط اتوبوس ارزان‌تر با کوپن تخفیف بازارگاه

امروزه به روش‌های مختلفی می‌توانید بلیط اتوبوس خود را تهیه کنید که یکی از آسان‌ترین راه‌ها خرید بلیط اتوبوس به‌صورت اینترنتی و از وب‌سایت‌های فروش بلیط است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سایت بازارگاه ، این وب‌سایت از جمله کامل‌ترین وب‌سایت‌های اینترنتی است که خدمات خرید بلیط اتوبوس و اجاره اتوبوس دربستی را ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمامی شرکت‌های مسافربری سراسر کشور عضو خانواده بازارگاه هستند و شما می‌توانید تنها با چند کلیک از شرکت مسافربری مورد نظرتان بلیط بخرید و نیازی به عضویت در سایت ندارید.

کوپن تخفیف بازارگاه چیست؟

سایت بازارگاه برای رضایت هر چه بیشتر شما مسافران گرامی تمامی بلیط‌های خود را با تخفیف ویژه به فروش می‌رساند. کوپن تخفیف bazargah۹۸ را به خاطر بسپارید و تا پایان اسفندماه به‌صورت نامحدود از این کد، بلیط اتوبوس با تخفیف بخرید.

چگونه می‌توان از کوپن تخفیف بازارگاه استفاده کرد؟

برای استفاده از این کوپن در مراحل خرید بلیط اتوبوس هنگام وارد کردن اطلاعات مسافر تیک مربوط به کوپن تخفیف دارم را بزنید و عبارت bazargah۹۸ را در کادر مربوطه تایپ کنید. به‌این‌ترتیب ۵% از مبلغ بلیط به عنوان تخفیف بلیط اتوبوس کسر می‌شود.

چگونه فقط اتوبوس‌های دارای کوپن تخفیف را در بازارگاه جستجو کنم؟

برای مشاهده اتوبوس‌های دارای کوپن تخفیف، در لیست سرویس‌ها تیک مربوط به اتوبوس‌های دارای کوپن تخفیف را در قسمت فیلترها بزنید تا فقط لیستی از اتوبوس‌های دارای کوپن تخفیف به شما نمایش داده شود. همچنین شما می‌توانید نتیجه جستجو خود را بر اساس نام شرکت مسافربری، قیمت، ترمینال و ساعت حرکت سرویس‌ها فیلتر کنید و بر اساس نیاز خود بهترین اتوبوس را انتخاب کنید.

بلیط اتوبوس شما را پس می‌گیریم

در سایت بازارگاه این امکان برای شما فراهم شده که بلیط اتوبوس خود را به‌راحتی و در هرزمانی که مایل بودید باطل کنید. وجه بلیط پس از ۷۲ ساعت با کسر مبلغ موردنظر ابطال به‌حساب شما بازگردانده می‌شود.

سؤالات خود در حین خرید بلیط اتوبوس را از متخصصین بازارگاه بپرسید

کارشناسان پشتیبانی بازارگاه همواره آماده پاسخگویی به سؤالات و مشکلات احتمالی مسافران هستند. شما می‌توانید بدون نگرانی و استرس بلیط اتوبوس خود را از بازارگاه بخرید و تجربه خرید آسان، سریع و ارزان را داشته باشید.

بازارگاه بازاری برای رفاه مسافران

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بازارگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۴۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»

سینمای ایران در آخرین هفته فروردین ماه ۱۴۰۳ و در هفته‌ای که از اکران فیلم‌های نوروزی گذشت در مجموع میزبان ۵۸۹ هزار مخاطب در ۷۶۱ هزار سانس بود که توانست ۴۲ میلیارد و ۵۵۳ میلیون و ۵۱۳ هزار تومان فروش داشته باشد و به طور کلی وضعیت سینمای ایران درحال رونق است.

فیلم سینمایی «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی این هفته توانست ۲۳۲ هزار بلیط به ارزش ۱۲ میلیارد و ۷۰۴ میلیون تومان بفروشد و در رتبه اول فروش گیشه قرار بگیرد.

فیلم سینمایی «مست عشق» محصول مشترک ایران و ترکیه که اکران آن از چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد؛ توانست ۱۴۸ هزار بلیط به ارزش ۱۰ میلیارد و ۵۹۳ میلیون تومان بفروشد و در هفته اول اردیبهشت ماه در رتبه دوم فروش گیشه قرار گیرد‌.

«سال گربه» به کارگردانی و نویسندگی مصطفی تقی زاده با فروش ۱۹۵ هزار بلیط به ارزش ۱۰ میلیارد و ۳۵۸ میلیون تومان در رتبه سوم جدول فروش گیشه سینما قرار گرفت.

فیلم «بی بدن» که در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اکران شد این هفته میزبان ۹۸ هزار مخاطب شد و توانست پنج میلیارد و ۵۰۷ میلیون تومان فروش داشته باشد و در رتبه چهارم فروش گیشه قرار گیرد.

فیلم سینمایی «آسمان غرب» در هفته گذشته با فروش ۳۲ هزار بلیط به ارزش یک میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان در رتبه پنجم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • حواله علی پی
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • بهترین فصل بازدید از دریاچه سراب نیلوفر کرمانشاه
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»