Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از پیست موتورسواری این شهرستان که آماده برگزاری مسابقات موتورکراس کشور می شود، درخصوص برخی از مشکلات و نیازهای این مجموعه ورزشی قول مساعد پیگیری از طریق مسئولان کشوری داد.

خبرگزاری برنا از یزد، "محمدرضا تابش" با بیان اینکه موتورسواری از رشته های پرمخاطب محسوب می شود عنوان داشت: در استان هایی مثل یزد که این وسیله بصورت روزمره و گاها حرفه ای مورد استفاده مردم خصوصا جوانان قرار می گیرد، ایجاد محیطی برای ورزش، تفریح و بروز هیجانات جوانی اهمیت دوچندانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اردکان همچنین گفت: این پیست علاوه بر آمادگی برای مسابقات کشوری، می تواند بعنوان محل مناسبی برای ورزش جوانان منطقه و در عین حال آموزش عمومی و ارتقای مهارت های رانندگی مورد استفاده قرار گیرد.

"تابش" با تشکر از زحمات همه مسئولان امر؛ بر رعایت کامل مسائل ایمنی و استانداردهای لازم تاکید کرد و عنوان داشت: امیدوارم با بهسازی و ساماندهی این پیست شاهد گرایش بیشتر جوانان به ورزش و ایجاد مکانی برای تفریح، ورزش، آموزش و تخلیه هیجانات آنان باشیم.

همچنین در این بازدید که با حضور شهردار، شیخی معاون توسعه منابع و پشتیبانی مدیرکل ورزش و جوانان استان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و اعضای هیات رئیسه موتورسواری اردکان برگزار شد؛ رئیس هیات موتورسواری اردکان با تشکر از پیگیری نماینده مردم اردکان در تخصیص اعتبار و تامین برخی زیرساخت های این مجموعه گفت: خوشبختانه برای ساماندهی پیست، دستگاه های اجرایی همراهی خوبی داشتند که درخواست داریم برای تکمیل مجموعه و رفع برخی نواقص همچنان کمک کار ورزشکاران و دوستداران رشته موتورسواری باشند.

"حامد افخمی" درخصوص برخی اقدامات انجام شده و در دست اقدام این مجموعه به مواردی همچون برقرسانی، احداث سکو با ظرفیت ۱۵۰۰ نفر، فنس کشی، ساخت مخزن ذخیره آب، ایجاد مجموعه اداری و بهداشتی، محوطه سازی و پارکینگ اشاره کرد و گفت: بزودی خط مسیر موتورسواری به طول ۱۴۰۰ متر نیز با حضور مسئولان فنی فدراسیون، استاندارد سازی خواهد شد تا مسابقات کشوری موتورکراس در اول آذرماه سالجاری به میزبانی اردکان برگزار شود.

 

بیشتر بخوانید: ساماندهی خیابان قیام یک مطالبه مردمی است برنامه محوری را در استان نهادینه کنیم

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندارد مجلس شورای اسلامی مشکلات یزد مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۴۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان‌سرای شرکت نفت ارومیه ساماندهی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مرتضی صفری در بازدید از کاروان‌سرای شرکت نفت ارومیه اظهار کرد: این کاروان‌سرا از جمله بنا‌های تاریخی ارومیه بوده که در اختیار مالک بخش خصوصی قرار دارد که با گفتگو‌های انجام شده با مالک آن مقرر شد نسبت به ساماندهی آن اقدام شود.   مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: به‌منظور جلوگیری از تخریب بیشتر این مجموعه اقدات احیا و مرمت حجرات پیرامون کاروان‌سرا زیر نظر کارشناسان مرمت و احیا اداره‌کل در اسرع وقت عملیاتی می‌شود.   او گفت: همچنین برای ساماندهی این بنا شهرداری ارومیه نیز مشارکت می‌کند و آواربرداری و محوطه‌سازی با همکاری این مجموعه انجام خواهد شد.   صفری گفت: کاروان‌سرای شرکت نفت ارومیه یکی از مجموعه‌های تاریخی متعلق به اواخر دوره قاجار و اوایل دوره پهلوی است.

دیگر خبرها

  • اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • نوری قزلجه: ریاست قالیباف از بیرون مجلس حمایت می‌شود /طرح‌های «صیانت» و «شفافیت» سفارش شده بودند /نگران رادیکال‌های مجلس آینده نیستم
  • کاروانسرای تاریخی شرکت نفت ارومیه ساماندهی می شود
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • کاروان‌سرای شرکت نفت ارومیه ساماندهی می‌شود
  • جنگ بر سر صندلی «شماره یک»؛ همه در برابر قالیباف!
  • جذب ۵۰۰ هزار گردشگر به چشمه مرغاب
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری