Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای سال تاکنون حدود 124 کیلومتر باند دوم را با حضور وزیر راه و شهرسازی بازگشایی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مهدی جعفری مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی در نخستین جلسه کارگروه کاهش و پیشگیری از تصادفات، اظهار کرد: سال گذشته باند دوم گردنه ثمن شاهی بازگشایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه باند دوم گردنه خونیک آسفالت شده، افزود: به دلیل اینکه از 30 کیلومتری قائن حدود 10 کیلومتر باند دوم بازگشایی است و حدود دو کیلومتر نرسیده به گردنه خونیک در حال اجرا است نظر پلیس‌راه این است که مردم قطعه قطعه در جاده دو طرفه و یک طرفه قرار نگیرند با تکمیل دو کیلومتر حدودا 6 کیلومتر تا یک و نیم ماه دیگر در این محدوده بازگشایی خواهد شد.

 

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی یادآور شد: باند دوم محور اسدیه و محور طبس یزد نیز بازگشایی شده است.

 

جعفری بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون حدود 124 کیلومتر باند دوم را با حضور وزیر راه و شهرسازی بازگشایی شده است.

 

وی با بیان اینکه اولویت اداره کل راه و شهرسازی استان افزایش طول باندهای دوم است، عنوان کرد: امسال نیز با پیگیری‌های استاندار و سفر نوبخت به استان مصوبات خوبی در خصوص افزایش اعتبارات جهت باندهای دوم در سطح استان انجام شده است.

 

 مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: از ابتدی سال تا کنون 90 کیلومتر باند دوم در قالب 5 پروژه جدید شروع شده و 115 کیلومتر دیگر را نیز برای مناقصه آماده کرده‌ایم.

 

جعفری ادامه داد: حدود 500 میلیارد تومان پروژه جدید در بخش راه و راه آهن در سطح استان شروع شده که در اشتغال و کاهش تصادفات استان تأثیر بسزایی خواهد داشت.

 

وی متذکر شد: در حال حاضر 70 کیلومتر باند دوم آسفالت شده افتتاح نشده وجود دارد که تنها 17 کیلومتر طبس به اصفهان بازگشایی شده است.

 

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی بیان کرد: در محدوده بیرجند به قائن که دغدغه مردم نیز است تا پایان سال 15 کیلومتر باند دوم تکمیل و زیر بار ترافیک خواهد رفت.

 

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۵۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی از تست موشک بالستیک Hyunmoo 4 کره جنوبی با برد 800 کیلومتر و دقت هم در فیلم مشخص است

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بازدید خبرنگار سی‌ان‌ان از نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه (فیلم) شکارچیان گنبد آهنین (فیلم) بمب افکن H6K نیروی هوایی چین، دوربردترین سکوی چینی‌ها برای پرتاب هر سلاح برد بلندی است (فیلم)

دیگر خبرها

  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است
  • فیلمی از تست موشک بالستیک Hyunmoo 4 کره جنوبی با برد 800 کیلومتر و دقت هم در فیلم مشخص است
  • ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار
  • یک مقام مسئول: ۳۰ درصد مساحت خوزستان تحت تاثیر فرونشست زمین قرار دارد
  • ۳۰ درصد مساحت خوزستان تحت تاثیر فرونشست زمین قرار دارد
  • آسیب جدی به راه‌های شهرستان خوسف در پی جاری شدن سیلاب