Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت درباره افزایش زایمان به روش سزارین در تاریخ ۹۸/۸/۸ گفت: آمار سزارین در کل کشور ۵۰ و دو دهم درصد است که در زایمان اول این میزان ۴۹.۴ دهم درصد است.
وی گفت: در تاریخ ۹۷/۷/۷ این میزان به ۵۹ درصد رسید که ۱۸ درصد بیشتر از متوسط سال و ۶۸ درصد بیشتر از روز ۹۷/۷/۶ (با ۳۵ درصد میزان سزارین) بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روز ۹۷/۷/۷ میزان سزارین نسبت به روز قبل ۲.۴ برابر بیشتر شده بود.
معاون کل وزارت بهداشت افزود: در تاریخ ۹۸/۸/۸ در یک بیمارستان خصوصی شمال شهر که روزانه ۱۲ سزارین به طور متوسط انجام می‌داد، ۳۲ سزارین انجام شد و در یک بیمارستان خصوصی جنوب شهر که ۷ سزارین به طور متوسط روزانه انجام می‌داد، ۲۱ مورد در لیست اتاق عمل داشت.
حریرچی گفت: امیدواریم با امکانات ایجاد شده و در شان مادران باردار و ارائه خدمات ۱۰۰درصد رایگان در مراکز درمانی دولتی جهت انجام زایمان طبیعی این میزان افزایش پیدا کند و با دستکاری‌های سلیقه‌ای، سلامت نوزاد به خطر نیفتد.

انتهای پیام/

20 / 20 ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت سزارین سزارین در تاریخ های خاص بیمارستان های متخلف سزارین در تاریخ ۹۸ ۸ ۸ آمار سزارین در کشور

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت سزارین سزارین در تاریخ های خاص بیمارستان های متخلف سزارین در تاریخ ۹۸ آمار سزارین در کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۰۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محصولات غذایی در اراضی اشغالی فلسطین گران شد

شرکت صنایع غذایی اسرائیلی تنووا (Tnuva)، از افزایش حدود ۱۰ درصدی قیمت محصولات متعدد خود خبر داد.

به گزارش ایسنا، این شرکت می‌گوید قیمت محصولات لبنی تحت نظارت دولت، از فردا، ۴.۴۸ درصد و کالاهای غیرنظارتی از ۱۶ مه، به میزان ۳.۵ درصد افزایش می‌یابد.

تنووا اعلام کرد قیمت محصولات سبزیجات منجمد برند «سان فراست» به طور میانگین، ۴.۵ درصد افزایش پیدا می‌کند.

بر اساس گزارش تایم اسرائیل، بزرگترین افزایش قیمت برای محصولات برند «مامز چیکن» به میزان متوسط ۹.۸ درصد و برند گوشت منجمد «تیرات زِوی» به میزان ۹.۶ درصد است.

رژیم صهیونیستی به شدت به واردات کشاورزی و مواد غذایی وابسته است و شواهد نشان می‌دهد صنعت غذایی این رژیم با اختلال بزرگی مواجه است. بسیاری از قفسه‌ها در سوپرمارکت‌های رژیم صهیونیستی خالی مانده‌اند، زیرا فعالیت‌های کشاورزی متوقف شده و کمبود کارگران لجستیک و تولیدی، باعث اختلال در عملکرد کارخانه‌های بزرگ مواد غذایی می‌شود. گفته می‌شود که کارگران کشاورزی تخلیه شده‌اند و زمین‌های اطراف غزه با خاک یکسان شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ثبت ۱۰۸ میلی‌متری باران در رومشکان
  • ضرورت نظارت بیشتر بر پرداخت وام نهضت ملی مسکن
  • بازداشت فرد متخلف در تبلیغ یک آرایشگاه زنانه
  • رشد ۴۳ درصدی میزان بارش ها در استان یزد
  • رشد ۴۳ درصدی میزان بارش در استان یزد
  • سخنگوی دولت: همانطور که در حوزه زیر ساخت، نظامی و سلامت از متوسط جهانی بیشتر رشد کرده ایم در سایر حوزه ها هم می توانیم (فیلم)
  • میزان رضایت مردم نسبت به نظافت تهران
  • محصولات غذایی در اراضی اشغالی فلسطین گران شد
  • میزان موفقیت روش IVF در درمان ناباروری چقدر است؟
  • ترددهای بین استانی در بوشهر ۲۵ درصد افزایش یافت