Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرکرد گفت: هیچ نظامی بدون حمایت مردم دوام نمی‌آورد بنابراین باید مسئولان نسبت به خواسته‌های مردم توجه کنند. ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با بیان اینکه هیچ نظامی بدون حمایت مردم دوام نمی‌آورد، اظهار داشت: مسئولان باید به خواسته‌های مردم از قبیل فقر، بیکاری و معیشت مردم توجه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بی‌توجهی به خواسته‌های مردم و عدم تکریم و پاسخگویی به نیازها و خواسته‌های آن‌ها به طرد و جدایی از مسئولان می‌انجامد و زمینه‌های جدا کردن آنها از نظام توسط دشمن را فراهم می‌کند. 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به مناسبت‌های پیشرو بیان کرد: روز 13 آبان، سالروز مبارزه با استکبار جهانی، هفته وقف، سالروز تبعید امام خمینی(ره)، شهادت امام حسن عسگری(ع)و آماده شدن مردم زمان آن امام همام برای دوران غیبت امام عصر(عج) همگی با موعظه قرآنی نماز گره می‌خورد زیرا جهاد مجاهد در صحنه  معنا پیدا نمی‌کند مگر به واسطه نماز، این نماز است که با جنبه‌های مختلف زندگی انسان برکت می‌دهد و موجب استقامت و پایداری در برابر دشمنان می‌شود. 

نکونام خاطرنشان کرد: نماز باید در زندگی جلا و معنا داشته باشد و مومن رستگار کسی است که اهل نماز درست و خاشعانه باشد.

آمریکا کمک نظامی به لبنان را به حال تعلیق درآورداراک| ‌پلیس هرگز اجازه جولان و موج‌سواری به دشمنان و بدخواهان نظام را نمی‌دهد‌رحیم پور: باید تمام زیرنظام‌های کشور را از غربال برابری عبور دهیم/صابری: خطر هضم‌مان در نظام سرمایه‌داری جدی است

نکونام عنوان کرد: قرآن همه دین و ام الکتب است که همه برنامه های بشریت، ادعیه و گذشته بشر در آن وجود دارد و محافظت در نماز در این کتاب آسمانی به معنای استمرار در نماز و یاد خدا است چراکه انسانی که مدام یاد خدا باشد می‌تواند خادم جامعه بوده، آزمایش وقف کند، به قیامت باورمند باشد و از گناهان به دور نگه دارد.

وی با بیان اینکه نمازگزار درست امین به پیغمبر، امام، ولی فقیه و شهدا است و با آنها عهد می‌بندد، ادامه داد: حافظان نماز استوار، بصیر، دشمن شناس، دوست شناس و قوی هستند و فریب نخورده و در میدان دشمن بازی نمی‌کنند و به حقه بازان و حیله‌گران میدان نمی‌دهند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: دشمند درصدد شکستن انسجام و وحدت جامعه است که با برگزاری و حضور در نماز جماعات و جمعه می‌توان انسجام و وحدت را حفظ کرد و در عراق با دادن امتیازات مردمی و از طریق برخی موسسات خیریه چند نفر را فریب دهند و وحدت آنها را علیه حکومت و نظام شان از بین ببرند اما با ارتباط با پروردگار و اقامه نماز می‌توان این وحدت و انسجام را حفظ کرد.

انتهای پیام/ش

R41350/P/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۲۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم

به گزارش خبرنگار مهر، اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی با حضور عوامل فیلم، قربانعلی طاهر فر (کارگردان) تورج الوند و علی استادی عصر دیروز در سینما ساحل اصفهان برگزار شد.

طاهرفر با قدردانی از استقبال مردم هنرپرور و هنر دوست اصفهان اظهار کرد: همه جای ایران سرای من است یک شعار نیست و مردمی که دغدغه دریاچه ارومیه را دارند قطعاً برای خشکی زاینده رود هم ناراحت هستند و دغدغه دارند.

وی ادامه داد: دو تیم سپاهان و تراکتور جنگنده هستند و این وجه اشتراک مردم اصفهان و مردم ارومیه است.

کارگردان فیلم آپاراتچی در مورد فیلم گفت: این فیلم در مورد آدم‌های عاشق است و از اینکه آن را برای تماشا انتخاب کردید قدردانی می‌کنیم.

شایان ذکر است که دو اتفاق بزرگ در حاشیه اکران مردمی فیلم آپاراتچی در اصفهان رخ داد.

حجت الاسلام ایرانپور امام جمعه شهر هرند اصفهان به دلیل بازتاب سکانس‌های از نماز جمعه برای اولین در سینمای ایران از آقای طاهرفر کارگردان فیلم آپاراتچی و آقای استادی به دلیل ایفای نقش امام جمعه با اهدای لوح تقدیر تجلیل کردند.

همچنین اجرای گروه سرود در سالن با سرود «بابا خون داد» لحظاتی از فیلم را تداعی کردند و امام جمعه شهر هرند با اهدای لوح نیز از عوامل به خاطر بازتاب گروه سرود و فعالیت‌های جانبی و مردمی تجلیل کردند.

کد خبر 6089676

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود /تا زمانی که شایعات دراینباره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم