Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در حالی که بیش از ۲ ساعت به آغاز بازی تراکتور و استقلال باقی مانده هواداران وارد ورزشگاه شدند. تاریخ انتشار: 15:38 - 10 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۳۶۸۲

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در هفته نهم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های تراکتور و استقلال از ساعت ۱۸ امروز (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که بیش از ۲ ساعت به آغاز بازی باقی مانده بسیاری از هواداران وارد ورزشگاه و در جای خود مستقر شدند. این در شرایطی است که مدیرعامل باشگاه تراکتور هم در ورزشگاه حضور دارد و به محض ورود مورد تشویق هواداران هم قرار گرفت.

در ویدیوی زیر می‌توانید حال و هوای ورزشگاه یادگار امام (ره) را مشاهده کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر میزان تراکتور استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۴۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال – ذوب‌آهن؛ نبرد صدرنشینان در آزادی!

به گزارش قدس آنلاین، در مهم‌ترین بازی‌های امروز پرسپولیس در قائمشهر میهمان ببرهای مازندران است و استقلال نیز در ورزشگاه آزادی از ذوب‌آهن اصفهان میزبانی می‌کند. دو بازی حساسی که باید منتظر بود و دید در پایانشان صدر جدول کماکان آبی می‌ماند یا در فاصله چهار هفته مانده به اتمام لیگ برتر این شاگردان اوسمار ویرا هستند که رنگ قرمز را به صدر می‌پاشند.

*کار سخت پرسپولیس در قائمشهر

تیم‌های نساجی و پرسپولیس از ساعت ۱۸:۱۵ امروز در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با قضاوت موعود بنیادی فر برگزارکننده یکی از مهم‎ترین بازی‌های هفته بیست‌وششم لیگ برتر هستند؛ جایی که یک تیم برای قهرمانی می‌جنگد و تیم دیگر برای فرار از قعر جدول. پرسپولیس هفته قبل برابر سپاهان متوقف شد تا بهترین فرصت را برای صدرنشینی از دست بدهد و کماکان با ۵۳ امتیاز در رده دوم باقی بماند. اوسمار ویرا که تیمش بعد از شکست برابر آلومینیوم اراک جام حذفی را از دست داد، سپس با توقف برابر سپاهان نتوانست به صدر برسد، حالا در قائمشهر اصلاً دوست ندارد در سومین بازی متوالی ناکام باشد و فاصله‌اش با صدر جدول بیش از این شود. مربی برزیلی در این بازی حساس کاپیتان اول تیمش که برابر سپاهان اخراج شد را در اختیار نخواهد داشت و امید عالیشاهتنها غایب پرسپولیس در قائمشهر خواهد بود.

اما در سوی مقابل نساجی در این هفته‌ها خوب نتیجه گرفته و این می‌تواند زنگ خطری برای سرخپوشان پایتخت باشد. شاگردان ساکت الهامی در سه بازی اخیر خود گل نخورده‌اند و نتایج فوق‌العاده‌ای هم بدست آورده است. آن‌ها در اصفهان سپاهان مدعی را متوقف کردند، سپس در خانه تراکتور را شکست دادند و بعد از آن در فولادشهر ذوب‌آهنی که تازه روندی صعودی پیدا کرده بود را مغلوب کردند. حالا نساجی در شرایطی که همچنان قصد دور شدن از قعر جدول را دارد از پرسپولیس میزبانی خواهد کرد و کار برای اوسمار و تیمش دشوار خواهد شد. دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی با نتیجه یک برصفر به سود پرسپولیس به اتمام رسید.

*استقلال به دنبال حفظ صدر

اما در دیگر بازی مهم امروز استقلال تهران از ساعت ۲۰:۳۰ با قضاوت کوپال ناظمی در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن اصفهان است. شاگردان جواد نکونام این هفته این شانس را دارند تا با آگاهی از نتیجه پرسپولیس مقابل نساجی، به مصاف نماینده نصف جهان بروند.

آبی‌پوشان پایتخت باوجود توقف هفته قبل در خانه تراکتور با ۵۴ امتیاز صدرنشین لیگ برتر هستند و برای حفظ جایگاه خود موظف به برتری مقابل حریف اصفهانی هستند. شاگردان نکونام بهترین تیم در کسب نتایج خانگی در این فصل و صدرنشین لیگ برتر هستند و از سوی مقابل شاگردان محمد ربیعی نیز صدرنشین  بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر هستند و این موضوع می‌تواند تقابل این دو تیم را جذاب‌تر کند. این بازی نخستین بازی استقلال پس از برکناری مخالف اصلی جواد نکونام یعنی علی خطیر است، حال باید منتظر بود و دید آبی‌پوشان تهران  پس از پایان حواشی مدیرعامل-سرمربی چه نتیجه‌ای را مقابل چشم هوادارا نشان خواهند گرفت. نتیجه رفت این دو تیم در فولاشهر اصفهان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

*دوشنبه ۱۷ اردیبهشت

پیکان - آلومینیوم  اراک، ساعت ۱۷، ورزشگاه پاس قوامین
سپاهان اصفهان - استقلال خوزستان، ساعت ۱۸:۱۰، ورزشگاه نقش جهان اصفهان
نساجی مازندران - پرسپولیس، ساعت ۱۸:۱۵، ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر
ملوان بندر انزلی - هوادار  تهران، ساعت ۱۹:۳۰، ورزشگاه تختی بندر انزلی
فولاد خوزستان - تراکتور تبریز، ساعت ۱۹:۳۰، ورزشگاه شهدای فولاد اهواز
صنعت نفت آبادان - مس رفسنجان، ساعت ۱۹:۳۰، ورزشگاه تختی آبادان
استقلال - ذوب‌آهن اصفهان، ساعت ۲۰:۳۰، ورزشگاه آزادی

حمیدرضا خداشناس

دیگر خبرها

  • نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!
  • استقلال – ذوب‌آهن؛ نبرد صدرنشینان در آزادی!
  • آبی های چشم انتظار و خبر تلخ از صندلی های ورزشگاه آزادی !
  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب
  • تکرار داستان جشن قهرمانی تراکتور در لیگ هلند + فیلم
  • آتش سکو‌ها زیر پای هواداران استقلال
  • آتش سکوها زیر پای هواداران استقلال
  • مرادمند زمین و هوای استقلال را بست!