Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@03:09:48 GMT

طغیان رودخانه قلعه گنج یک نفر را بلعید

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۴۴۰۶۴

طغیان رودخانه قلعه گنج یک نفر را بلعید

یک نفر بر اثر طغیان رودخانه رمشک در قلعه گنج تسلیم سرنوشت مرگباری شد .

 مجید احمدی بخشدار چاه‌دادخدا  گفت: عصر امروز به دلیل طغیان رودخانه فصلی شهر رمشک و توجه نکردن به اخطاریه‌های صادره در خصوص احتمال وقوع بارندگی و طغیان رودخانه‌های فصلی، یکی از اهالی رمشک هنگام عبور از رودخانه جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین یک دستگاه خودروی سواری پژو در مسیر رودخانه گرفتار شد اما بلافاصله سرنشینان این خودرو با کمک و مساعدت مردم و شهرداری رمشک نجات پیدا کردند.

احمدی بیان کرد: با توجه به اینکه سامانه بارشی در استان فعال و طغیان رودخانه‌های فصلی دور انتظار نبود هشدارهای لازم در این خصوص انجام گرفته بود و از اهالی روستاها خواسته بودیم از رفتن به مناطق مرتفع و حاشیه رودخانه‌ها خوداری کنند. 
وی تصریح کرد: با وجود صدور هشدارهای اداره هواشناسی، متاسفانه شاهد این هستیم که نکات ایمنی توسط برخی از همشهریان رعایت نمی‌شود.

پردل رئیسی شهردار رمشک نیز اظهار داشت: چمل غریبی فرزند محمد، مردی با حدود چهل سال سن عصر امروز ۲۰۰ متر پایین‌تر از پل رمشک حین عبور از رودخانه جان خود را از دست می‌دهد و جسد وی دو ساعت بعد از حادثه در حوالی روستای گارو پیدا شد.
وی گفت: تجهیزات موتوری و لودر شهرداری رمشک برای کمک به حادثه دیدگانی که در رودخانه گرفتار شده بودند در حال آماده باش بود.

قلعه‌گنج با ۱۴ هزار و ۲۰۰ کیلومتر مربع مساحت و ۸۵ هزار نفر جمعیت در فاصله ۴۵۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۴۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طغیان رودخانه دز در دزفول

دبی  رودخانه دز با توجه به افزایش خروجی سد دز به بیش از ۸۰۰ مترمکعب بر ثانیه رسیده است.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079857 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تماشای رودخانه فصلی در سربیشه جان یک نفر را گرفت
  • طغیان رودخانه دز در دزفول
  • نجات جان مادر باردار در نهبندان
  • طغیان رودخانه‌ها و سر ریز شدن سد‌ها در ایلام + فیلم
  • نجات 8 نوجوان گرفتار در رودخانه فصلی قائنات
  • ۸جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند
  • طغیان رودخانه‌ها و سر ریز شدن سد‌ها در ایلام
  • فیلم| طغیان رودخانه فصلی در قائنات خراسان جنوبی
  • سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی در خراسان جنوبی
  • بارش شدید باران و طغیان رودخانه‌های فصلی در ایلام