Web Analytics Made Easy - Statcounter

منعم با اشاره به توسعه فضاهای ورزشی در قم گفت: از سال ۹۲ تاکنون با تلاش های صورت گرفته و حمایت های دولت، ۳۱ فضای ورزشی در استان ایجاد و سرانه ورزش قم را افزایش داد.

«رسول منعم» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم، با اشاره به اهمیت توجه به فرهنگ در ورزش گفت: توجه به اخلاق و فرهنگ پهلوی و توسعه این امر در دستور کار است و تلاش خواهیم کرد در ورزشگاه ها این موضوع را گسترش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم بیان داشت: ورزش موجب نشاط و سرزندگی در جامعه می شود و از این رو باید بکوشیم تا همواره این امر مهم که مورد تاکید اسلام نیز است، در جامعه رونق یابد.

 

وی با اشاره به توسعه فضاهای ورزشی در قم گفت: از سال 92 تاکنون با تلاش های صورت گرفته و حمایت های دولت، ۳۱ فضای ورزشی در استان ایجاد و سرانه ورزش قم را افزایش داد.

 

منعم گفت: یکی از این فضاها، احداث سالن فاخر و زیبای، پیامبر اعظم(ص) در منطقه کمتر برخوردار امامزاده سیدعلی(ع) بود که دارای سالن های مختلف ورزشی است.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه استان قم در راستای توسعه ورزش های قهرمانی تلاش می کند گفت: کسب ۸۰ عنوان از مسابقات جهانی، کسب ۸۷۲ عنوان مسابقات بین المللی، کسب ۵۱۳۰ عنوان کشوری، میزبانی ۴۱۴ رخداد کشوری در ورزش قهرمانی و.... از جمله افتخاراتی است که استان قم در حوزه ورزش قهرمانی رقم زده است.

 

منعم تصریح کرد: به منظور آشنایی جوانان و ایجاد انگیزه برای آنها و همچنین حمایت از ورزشکاران، 40 میزبانی رخدادهای ورزشی کشوری و برپایی 8 اردوی تیم ملی در استان قم رقم خورد.

 

وی با تاکید بر توسعه ورزش همگانی در استان قم گفت: با هماهنگی های صورت گرفته توجه به این امر مهم در دستور کار قرار گرفت و شاهد توسعه این ورزش در استان هستیم.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم توسعه اقدامات فرهنگی در ورزشگاه ها را مد نظر قرار داد و گفت: برگزاری نماز جماعت، بهره گیری از نام شهدا در ورزشگاه ها، دیدار با خانواده معظم شهدا، توجه به احیای نمازخانه ها، توسعه فرهنگ قرآنی در بین ورزشکاران و... از جمله اقداماتی بوده که انجام و مورد استقبال جوانان نیز قرار گرفته است.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد نماز جمعه پدافند غیرعامل مساجد جهان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی راهپیمایی 13 آبان اردبیل شیراز سالروز شهادت امام رضا ع ورزش همگانی ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۷۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد

رضا اطری قهرمان کشتی آزاد جهان و آسیا به عنوان مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بخش رودبست شهرستان بابلسر منصوب شد.

آئین معارفه رضا اطری با حضور اسماعیل زاده بخشدار رودبست، احمدپور رئیس شورای شهر هادی شهر، ملک تبار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر در سالن اجتماعات بخشداری رودبست برگزار شد.

در این آئین ضمن تقدیر و تشکر از جواد علی پور، مسئول سابق نمایندگی ورزش و جوانان بخش رودبست، رضا اطری از قهرمانان نامدار کشتی آزاد ایران و جهان به عنوان مسئول جدید ورزش و جوانان این بخش معرفی شد.

رضا اطری، ۳۰ ساله، دارای مدرک کارشناسی تربیت بدنی است و کارمند رسمی وزارت ورزش و جوانان است.

مدال نقره سال ۲۰۲۲ قهرمانی جهان در بلگراد، مدال طلای جام جهانی ۲۰۱۶ لوس آنجلس، مدال طلای قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ شی آن، مدال بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و مدال طلای قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۷ دهلی نو جزو افتخارات رضا اطری است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • افزایش سرانه ورزشی اصفهان مستلزم ورود سرمایه‌های خُرد مردمی است
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند