Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، «محمد الحلبوسی» رئیس پارلمان عراق تاکید کرد که به برنامه تدوین شده توسط مرجعیت دینی کشورش متعهد است و نشست‌های پارلمان به  طور دائم و یکسره برای اجرای برنامه مذکور برگزار خواهد شد.

در بیانیه الحلبوسی خطاب به ملت عراق آمده است: «در این روزهای تاریخی و سرنوشت‌ساز و تحولات شتابان در کشور عزیزمان و فریادهایی که از حنجره تظاهرات‌کنندگان در میادین ایثار و گذشت در استان‌های عراق بیرون می‌آید، ما بر  تعهد کامل خود به به برنامه تدوین شده توسط مرجعیت دینی تاکید می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

به گزارش وبگاه خبری بغداد الیوم، وی افزود: «مرجعیت دینی بار دیگر ثابت کرد که سوپاپ اطمینان برای عراق و وحدت و یکپارچگی آن و مدافع امانتدار حقوق همه طوائف و گروه‌های عراقی است. مرجعیت حکیم و دوراندیشی که  از توصیه‌های ارزشمند آن در سختی‌ها و مشکلات بهره می‌گیریم.»

رئیس پارلمان عراق خطاب به ملت عراق افزود: «بنابراین پارلمان شما به طور دائم و شبانه روزی به فعالیت خود ادامه می‌دهد تا هر چه سریع‌تر برنامه تدوین شده به اجرا درآید و روند تحقق خواسته‌های شما برای رسیدن به عراقی آزاد محقق شود که در آن همه فرزندانش از رفاه و امنیت برخوردار باشند.»

الحلبوسی تاکید کرد: «ما با جدیت تمام تلاش خود را برای اجرای کامل اصلاحات در قانون اساسی و با مشارکت نمایندگانی از معترضان، نخبه‌ها، کارشناسان و متخصصان بکار می‌بندیم تا گام‌های مطلوبی که ما را به اصلاحات مطلوب می‌رساند، تعیین شود.»

رئیس پارلمان عراق ادامه داد: «ما در پارلمان عراق به طور فشرده و بی وقفه از همین امشب برای خواسته‌های ملت تلاش می‌کنیم، بدون اینکه تسلیم فشار خارجی از سوی منطقه یا جهان شویم و بدون اینکه احزاب یا افرادی بخواهند اراده خود را بر ما تحمیل کنند تا به این نسل برای ساختن آینده‌شان فرصت دهیم و آنها را در ایجاد اصلاحات و ساخت کشور در سایه حفظ وحدت شریک کنیم.»

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۸۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم حمایت از جامعه کارگری برای تحقق شعار سال

امام جمعه تیران و کرون گفت: حمایت از جامعه کارگری و توجه به نیازهای این نیروهای مولد برای تحقق شعار سال لازم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام حسین رشیدیان ظهر امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به روز کار و کارگر اظهار کرد: جوهره زندگی بشری کار بوده و به واسطه تلاش و کوشش موفقیت‌ها حاصل می‌شود.

وی با اشاره به تلاش‌هایی که کارگران در حوزه‌های مختلف انجام می‌دهند، افزود: حمایت و توجه به نیازهای جامعه کارگری برای جهش تولید و تحقق سیاست‌های کلان اقتصادی کشور لازم است و نباید دغدغه‌های آنان مغفول بماند.

امام جمعه تیران و کرون ادامه داد: پیامبر اسلام (ص) دست کارگران را بوسیدند که این نشان از اهمیت موضوع کار و تلاش برای رفع نیازهای فردی و اجتماعی است.

حجت‌الاسلام رشیدیان به روز مقام معلم و استاد نیز اشاره کرد و اذعان داشت: امروز فرآیندهای آموزشی و علم‌آموزی بر عهده این قشر قرار گرفته و باید قدرشناس آنان و تلاش‌های اساتید و معلمان در عرصه علم و دانش باشیم.

وی با بیان اینکه شهید مطهری الگوی کامل علم آموزی بود، تصریح کرد: اساتید و معلمان این شخصیت وارسته را الگوی رفتاری و عملی خود قرار دهند و توصیه و اندیشه‌های او را در وجود خود جاری کنند.

امام جمعه تیران و کرون اضافه کرد: اندیشه‌های شهید مطهری برای اقشار مختلف چاره ساز بوده و می‌تواند بسیاری از مشکلات را بهبود ببخشد و در امر تربیت حائز اهمیت است.

حجت الاسلام رشیدیان خاطرنشان کرد: اولین معلم انسان پروردگار عالم و دومین آموزگار ائمه معصومین هستند که توصیه‌های آنان برای بشر مایه هدایت و سعادت خواهد بود و هر چقدر از این اندیشه‌ها دور شویم عاقبت بدی را تجربه می‌کنیم.

وی در بخشی از خطبه‌ها همچنین به روز شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: این نهاد برای خدمت به مردم از طریق افراد جامعه تشکیل شده اما اختلافات بین اعضا که تبدیل به چالش برای اداره شهر می‌شود آنگاه آسیب دارد.

امام جمعه تیران و کرون ادامه داد: اعضای شوراهای اسلامی شهر اختلافات را کنار بگذارند و با احترام رأی مردم به شهر و شهروندان خدمت کنند و اگر شرایط فراهم نیست از مسئولیت خود کناره‌گیری کنند.

کد خبر 748081

دیگر خبرها

  • گام عملی برای جهش تولید
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند
  • پارلمان عراق قانون ممنوعیت همجنس‌بازی را تصویب کرد
  • عراق قانون جرم‌انگاری همجنس‌گرایی را تصویب کرد
  • عراق قانون مجازات همجنس‌گرایی را تصویب کرد
  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • مخبردزفولی: استقرار اقتصاد دانش پایه شرط مهم تحقق مرجعیت علمی است
  • لزوم حمایت از جامعه کارگری برای تحقق شعار سال