Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس رضایی استاندار اصفهان شامگاه جمعه در حاشیه افتتاح مدرسه خیر‌ساز مدرسه «حاج احمد زارع» بابیان اینکه کاشان جایگاه ویژه‌ای در استان اصفهان دارد؛ اظهار داشت: خیرین کاشانی همچنان که انتظار می‌رود فرهنگ نوع‌دوستی را اسوه قرار داده و به کمک دولت آمدند و در حوزه آموزش نیز مانند دیگر حوزه‌ها پیشگام و پیش‌قدم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار اصفهان با اشاره به اینکه ۹۳ مدرسه در استان اصفهان در سال جاری افتتاح‌شده که ۴۸۲ باب کلاس به فضای آموزشی اضافه‌شده، گفت: از این پروژه‌های آموزشی، ۵۸ مورد مشارکتی و ۱۵ باب کاملاً خیرساز است که مدرسه حاج احمد زارع یکی از این مدارس صد‌در‌صد خیرساز است.

وی افزود: کاروان علم در دنیا به‌شدت در حال حرکت است و برای اینکه از این کاروان عقب نمانیم باید آموزه‌های دینی و به‌خصوص سفارشات رهبران را مبنی بر اینکه در علم و تحصیل بکوشیم مورد توجه قرار داده تا در این رقابت جهانی نه‌تن‌ها عقب نمانیم بلکه در منطقه و دنیا حرف برای گفتن داشته باشیم.

رضایی بابیان اینکه ساختمان و فضای آموزشی از ضروریات و تجهیزات این کاروان است، تصریح کرد: نیروی انسانی نیز مهم‌ترین سرمایه کشور است که هر دو از زیرساخت‌های آموزشی است که خوشبختانه خیرین در این شهر به کمک و یاری دولت آمده و بار سنگینی را از دوش دولت برداشتند.

استاندار اصفهان با اشاره به تحریم‌های ناجوانمردانه دشمن و به وجود آوردن مشکلات اقتصادی در کشور گفت: از ابتدای فروردین تا پایان مهرماه در سه حوزه، ۲۱۱ میلیارد تومان تسهیلات به شهرستان کاشان تخصیص یافته که ۴۰۰ میلیون تومان در بخش مشاغل خانگی و ۸۱۵ میلیون تومان نیز در حوزه روستایی تسهیلات به این شهرستان اختصاص پیداکرده است.

سید جواد ساداتی‌نژاد نیز در این آیین اظهار داشت: کاشان شهر خیرین است و شهر نیروی انسانی، شهری که ۷۷ درصد فضای آموزشی را خیرین ساخته و نظارت دارند تا علم و تحصیل فرزندان به نحو احسن اجرا شود تا آینده کشور را به‌سوی توسعه و آبادانی هدایت کنند.

نماینده مردم کاشان و آران بیدگل در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم کاشان از صدر اسلام تاکنون به‌خوبی وظیفه خود را انجام داده لذا مدیران کل در استان اصفهان نیز باید هوای این مردم خوب را داشته و با تفویض اختیار به روسای ادارات این ظرفیت‌ها را دو برابر کنند.


انتهای پیام/م

  افتتاح مدرسه خیر‌ساز مدرسه «حاج احمد زارع در کاشان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۸۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: خیران مدرسه ساز در این مدت ۹۸۰ میلیارد تومان از تعهدات خود ررا تحقق کردند که بیش از ۵۰ درصد از تعهدات این سنگرسازان علم و دانش است.

ناصر فتحی افزود: نوسازی مدارس استان با حدود ۱۰۰ نفر پرسنل در کنار بیش از ۱۷۰۰ خیر مدرسه ساز در حال ساخت و تجهیز ۴۵۰ طرح آموزشی پرورشی و ورزشی است.

وی گفت: همواره خیران نیکوکار در کنار دولت به ساخت و ساز فضای آموزشی کمک می‌کنند و در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد فضاهای آموزشی استان به صورت صد درصدی و یا کمتر با مشارکت خیران نیک اندیش در حال اجرا است.

ناصرفتحی ابراز امیدواری کرد در سال ۱۴۰۳ تعداد ۱۰۰ طرح آموزشی در قالب ۵۰۰ کلاس درس تحویل دانش آموزان و فرهنگیان استان شود.

دیگر خبرها

  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • پذیرش ۵۳ درصدی دانشجو در مقطع دکتری به روش استادمحور
  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • دبستان ۶ کلاسه خیرساز مرحوم محب‌الله شاویسی در سنندج افتتاح شد
  • پذیرش۵۳ درصدی استاد محوری دانشجویان دکترای دانشگاه ها
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین کاشان
  • ورودی کاشان از آزادراه امیرکبیر بازگشایی شد